upload problemer med php

Tags:    linux

Warning: Failed opening '/var/www/test/upload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in Unknown on line 0

Denne fejl får jeg sendt i ansigtet lige meget hvilken kode jeg gemmer. Her er min kode:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har prøvet at kigge men jeg har ikke noget dir der hedder /usr/share/pear, og min php.ini ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 


Hvad er fejlen og hvad gør jeg for at rette ?

// Kasper



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Warning: Failed opening '/var/www/test/upload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in Unknown on line 0

Denne fejl får jeg sendt i ansigtet lige meget hvilken kode jeg gemmer. Her er min kode:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har prøvet at kigge men jeg har ikke noget dir der hedder /usr/share/pear, og min php.ini ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 


Hvad er fejlen og hvad gør jeg for at rette ?

// Kasper


Det ser ud til at den ikke kan finde den mappe!! Har du prøvet lige at tage et kig på webcafe.dk og fyre scriptet af som fortæller dig om du er klar til at uploade og sådan noget?

Enten kan den ikke finde din /downloads mappe. Har du prøvet at give den fulde sti i steden for bare at bruge document_root?
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred



Jeg CHMOD'ede lidt og rettede min kode til dog med $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] og med funktionen copy i stedet.

Du får lidt UP for dit forsøg.

// Kasper



t