Et eller andet bag min mus????

Tags:    grafik webdesign

Hej med jer.

Jeg vil gerne have en eller anden tekst bag min mus hvordan for jeg det eller er der en der har KILDEKODEN til det???? for en af mine venner vil have det....... håber i vil hjælpe mig/ham.......



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej med jer.

Jeg vil gerne have en eller anden tekst bag min mus hvordan for jeg det eller er der en der har KILDEKODEN til det???? for en af mine venner vil have det....... håber i vil hjælpe mig/ham.......


Man kunne lave et helt ny logo hvor man så skriver en tekst og herefter lægger den almindelig pil oven på og vælger pointer cordinaterne, dette kan man gøre i program som f.esk. iconforge og sikkert også mange andre icon programmer, det kan sikkert også lade sig gøre med det medflg. icon program til delphi!

det var en løsning!

mvh.
Thomas Christensen




User
Bruger #66 @ 05.05.02 15:19
Den 03-05-02 23:12 skrev Kenneth Kallesen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hej med jer.

Jeg vil gerne have en eller anden tekst bag min mus hvordan for jeg det eller er der en der har KILDEKODEN til det???? for en af mine venner vil have det....... håber i vil hjælpe mig/ham.......
-----------------------------------------------------------------------------

Jeg vil ikke sidde her og fodre dig med kode, men brug dine værktøjer til at tegne direkte på skærmen sammen med cursorpos() funktionen...

- Thomas



t