Flash..

Tags:    grafik webdesign

Hej udviklere....
ved i hvordan man gøre sådan at når jeg går ind på min hjemmeside så starter en lille flash film og når den flash film er færdig så overføre den automatisk til min hjemmeside??

Håber i kan hjælpe..

Hilsen Armen



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej udviklere....
ved i hvordan man gøre sådan at når jeg går ind på min hjemmeside så starter en lille flash film og når den flash film er færdig så overføre den automatisk til min hjemmeside??

Håber i kan hjælpe..

Hilsen Armen


Hmm.... Hvis det bare handler om at blive sendt videre så snart filmen er færdig,,, såååhh...

Lav en "empty keyframe" sidst i filmen. I "frame Action" skriver du bare følgende:

getURL("http://dinside.com");

Så hentes den nye side....

Voila!

Mvh.
Mikael



User
Bruger #527 @ 14.06.02 09:03
Du kan prøve at kigge på min side, den gør som du ville have din til at gøre.

Når den loader min flash side skal du bare højre klikke for neden og så får du koden.

Det forstår jeg ikke .. Kan du ikke give mig koden istedet for..??
Jeg vil være meget glad



Hvis du ikke selv kandfinde ud af at læse kilde kode så er her en hjælpende hånd.... ;^}

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>DeathKiller.tk</title>
</head>

<body>


<table border="1" cellspacing="1" width="99%" height="2" bordercolor="#3399FF">
<tr>
<td width="19%" height="19">
<p align="center"><font color="#3399FF"><b><i>..:: Menu ::..</i></b></font></td>
<td width="81%" height="19">
<p align="center"><font color="#3399FF"><b><i>..:: DeathKiller.tk ::..</i></b></font></td>
</tr>
<tr>
<td width="19%" height="361" valign="top">
<p align="center">
<style>
<!--
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{mso-style-parent:"";
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm}
@page Section1
{size:595.3pt 841.9pt;
margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm;
mso-header-margin:35.4pt;
mso-footer-margin:35.4pt;
mso-paper-source:0;}
div.Section1
{page:Section1;}
-->
</style>
</head>

<body lang=DA>

<div class=Section1>

<p class=MsoNormal> </p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a style="text-decoration: none" href="index.htm"><font color="#3399FF">..::
Forside ::..</font></a></b></font></p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a href="news.htm" style="text-decoration: none"><font color="#3399FF">..::
Nyheder ::..</font></a></b></font></p>

<hr color="#3399FF">

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a href="chat.htm" style="text-decoration: none"><font color="#3399FF">
<a style="text-decoration: none" href="chat/default.asp"><font color="#3399FF">..:: Chat ::.</font></a></font></a><a style="text-decoration: none" href="chat/default.asp"><font color="#3399FF">.</font></a></b></font></p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a href="contakt.htm" style="text-decoration: none"><font color="#3399FF">..::
Kontakt ::..</font></a></b></font></p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a href="download.htm" style="text-decoration: none"><font color="#3399FF">..: Download ::..</font></a></b></font></p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b><a href="forum.htm" style="text-decoration: none"><font color="#3399FF">..::
Forum ::..</font></a></b></font></p>

<p class=MsoNormal align="center"><font color="#3399FF"><b>
<a style="text-decoration: none" href="http://members.hostedscripts.com/chatboard.cgi?user=Anderscool"><font color="#3399FF">..:: Messagebord ::..</font></a></b></font></p>

</div>

<td width="81%" height="361" valign="top"><b>
<font color="#3399FF">

</p>
</font></b><BR><p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p><div class=Section1>

<p class=MsoNormal> </p>

<p class=MsoNormal align="left"><font color="#3399FF"><b><a style="text-decoration: none" href="index.htm"><font color="#3399FF">
<a style="text-decoration: none" href="http://members.hostedscripts.com/mailinglist.cgi?user=Anderscool"><font color="#3399FF">Tilmeld dig</font></a></font></a><a style="text-decoration: none" href="http://members.hostedscripts.com/mailinglist.cgi?user=Anderscool"><font color="#3399FF">
vores Maillist.</font></a></b></font></p>

</div>

<div class=Section1>

<p class=MsoNormal align="center"> <font color="#3399FF"><b>Anbefal denne side</b></font></p>


</div></p>
<form ACTION="anbefalsc.asp" METHOD="post">
<input type="hidden" name="redirect_to" value="index.htm"><p align="center"><small><font
face="Verdana"> Din ven's E-mail:<br>
 <input TYPE="text" NAME="send_til" CLASS="input" size="20"
style="font-family: Verdana; font-size: 12px; color: rgb(192,192,192); border: 1px solid rgb(192,192,192)"><br>
<br>
 Dit navn:<br>
 <input TYPE="text" NAME="from" CLASS="input" size="20"
style="font-family: Verdana; font-size: 12px; rgb(0,0,0); color: rgb(192,192,192); border: 1px solid rgb(192,192,192)"><br>
<br>
 <input TYPE="submit" VALUE="Anbefal" CLASS="button"
style="font-family: Verdana; font-size: 12px; color: rgb(192,192,192); border: 1px solid rgb(192,192,192)"></font></small></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="19%" height="1" valign="top">
<p align="center"><b><i>
<a href="mailto:deathkiller13@hotmail.com?subject=http://www.deathkiller.tk" style="text-decoration: none">
<font color="#3399FF">WebMaster</font></a></i></b></td>
<td width="81%" height="1">
<p align="center"><b><font color="#3399FF">..:: Copyright 2002 By <i>Death Killer</i> ::..</font></b></td>
</tr>
</table>




</html>



/kim jessen





User
Bruger #683 @ 12.06.02 22:00
Du kan prøve at kigge på min side, den gør som du ville have din til at gøre.

Når den loader min flash side skal du bare højre klikke for neden og så får du koden.



User
Bruger #683 @ 12.06.02 22:01
ups glemte at skrive den , den er


deathkills.tk



Du kan prøve at kigge på min side, den gør som du ville have din til at gøre.

Når den loader min flash side skal du bare højre klikke for neden og så får du koden.


Det forstår jeg ikke .. Kan du ikke give mig koden istedet for..??
Jeg vil være meget glad




Hej udviklere....
ved i hvordan man gøre sådan at når jeg går ind på min hjemmeside så starter en lille flash film og når den flash film er færdig så overføre den automatisk til min hjemmeside??

Håber i kan hjælpe..

Hilsen Armen

Hey Armen.
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål... Vil du bare have at siden linker videre efter filmen eller vil du have filmen med videre???


*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.




Hej udviklere....
ved i hvordan man gøre sådan at når jeg går ind på min hjemmeside så starter en lille flash film og når den flash film er færdig så overføre den automatisk til min hjemmeside??

Håber i kan hjælpe..

Hilsen Armen


Den metode som er givet ovenfor, af Mikael Lindeman, er den bedste metode at bruge. Det er den jeg altid bruger når jeg skal videre til en ny url når filmen er færdig[Redigeret d. 18/04-03 12:59:04 af Jan L]



t