Logo til min hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Hej med jer.

Jeg er ved at lave en Website, men jeg mangler et logo. Er der nogen herinde der har lyst til at hjælpe mig.

Jeg har forstillet mig et 3D billede der forstiller et b med en ring der bevæger sig som om den "triller". Fraven skal være mørkeblå (marineblå)


Hvis i har et andet forslag er jeg også åben for det, da jeg ikke helt har trufftet en beslutning om hvordan det skal se ud.




10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej med jer.

Jeg er ved at lave en Website, men jeg mangler et logo. Er der nogen herinde der har lyst til at hjælpe mig.

Jeg har forstillet mig et 3D billede der forstiller et b med en ring der bevæger sig som om den "triller". Fraven skal være mørkeblå (marineblå)


Hvis i har et andet forslag er jeg også åben for det, da jeg ikke helt har trufftet en beslutning om hvordan det skal se ud.


Jeg kan godt lave noget men ikke 3D.



Hej med jer.

Jeg er ved at lave en Website, men jeg mangler et logo. Er der nogen herinde der har lyst til at hjælpe mig.

Jeg har forstillet mig et 3D billede der forstiller et b med en ring der bevæger sig som om den "triller". Fraven skal være mørkeblå (marineblå)


Hvis i har et andet forslag er jeg også åben for det, da jeg ikke helt har trufftet en beslutning om hvordan det skal se ud.


Jeg har et bud: http://www.friserverplads.dk/emil_melgaard/logob.avi

Du skal højreklikke og vælge Gem destination som...

Hvis du godt kan lide den men syntes der skal nogle ændringer (fx med farverne eller skrifttypen etc.) kan du bare sige til, enten med et svar i forum, med e-mail eller med direkte meddelelse over udvikleren.

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk[Redigeret d. 14/07-02 17:57:51 af Emil]



Er det noget du vil give noget for ?


Ja, 200 up hvis det er noget jeg kan bruge.

Er der virklig ikke nogen her der kan lave det logo til mig.
I er velkommen til at skrive til mig hvis i ikke er helt med på hvordan det skal se ud.

Logoet skal være i 3D, Sølv farvet, ca. 3 * 3 cm. Det skal forstille et b inden i en ring der drejer rundt. Når ringen drejer skal den ikke ligge hverken vandret eller lodret, men "SKRÅ" og så skal den cirkuler rundt om b'et.

Jeg håber snart at høre fra en der kan fremstille et sådan logo til mig.

Mvh.

Torben


[Redigeret d. 15/10-02 12:08:36 af Torben]


jeg, kan godt fremstille sådan en logo , men du kan først få det tidligst fredag d.25 oktober 2002

mvh.
Thomas Christensen




Hej med jer.

Jeg er ved at lave en Website, men jeg mangler et logo. Er der nogen herinde der har lyst til at hjælpe mig.

Jeg har forstillet mig et 3D billede der forstiller et b med en ring der bevæger sig som om den "triller". Fraven skal være mørkeblå (marineblå)


Hvis i har et andet forslag er jeg også åben for det, da jeg ikke helt har trufftet en beslutning om hvordan det skal se ud.


Jeg kan godt lave noget men ikke 3D.


Du er velkommen til at komme med et bud på et muligt logo.




Er det noget du vil give noget for ?



Er det noget du vil give noget for ?



Ja, 200 up hvis det er noget jeg kan bruge.

Er der virklig ikke nogen her der kan lave det logo til mig.
I er velkommen til at skrive til mig hvis i ikke er helt med på hvordan det skal se ud.

Logoet skal være i 3D, Sølv farvet, ca. 3 * 3 cm. Det skal forstille et b inden i en ring der drejer rundt. Når ringen drejer skal den ikke ligge hverken vandret eller lodret, men "SKRÅ" og så skal den cirkuler rundt om b'et.

Jeg håber snart at høre fra en der kan fremstille et sådan logo til mig.

Mvh.

Torben


[Redigeret d. 15/10-02 12:08:36 af Torben]




[Redigeret d. 15/10-02 12:08:36 af Torben]

jeg, kan godt fremstille sådan en logo , men du kan først få det tidligst fredag d.25 oktober 2002

mvh.
Thomas Christensen


Glæder mig til at se resultatet......

Det er nu d. 30 okt. og jeg har stadigvæk ikke set noget logo fra dig. Hvor bliver det af ?????









[Redigeret d. 15/10-02 12:08:36 af Torben]

jeg, kan godt fremstille sådan en logo , men du kan først få det tidligst fredag d.25 oktober 2002

mvh.
Thomas Christensen


Glæder mig til at se resultatet......

Det er nu d. 30 okt. og jeg har stadigvæk ikke set noget logo fra dig. Hvor bliver det af ?????





Det er sendt 4 styks, en annelse forskelig, jeg havde imidlertidig lige glemt det, men nu er det på vej!

Bedre sent end aldrig!




Hej med jer.

Jeg er ved at lave en Website, men jeg mangler et logo. Er der nogen herinde der har lyst til at hjælpe mig.

Jeg har forstillet mig et 3D billede der forstiller et b med en ring der bevæger sig som om den "triller". Fraven skal være mørkeblå (marineblå)


Hvis i har et andet forslag er jeg også åben for det, da jeg ikke helt har trufftet en beslutning om hvordan det skal se ud.


Hvis ikke det behøver at være 3D, skal jeg gerne lave et til dig!



lol hvorfor er den tråd ikke lukket endnu? den er et år gammel :D




t