Grafik

Tags:    grafik webdesign

Hejza jeg er NooB til digsign/Ny til det så der for håber jeg ar der er nogle som hvil hjelpe mig Free hvis der er så psychosnightshad@hotmail.com[Redigeret d. 18/09-02 13:58:20 af Søren]



Hejza Jeg er ny i digsign messige ting så jeg mangler hjelp til at lære det så hvis der er nogle som hvil hjelpe mig så mail mig TAK

No offense, men først synes jeg du skulle lære at stave/tjekke efter for slåfejl, da jeg faktisk ikke er helt sikker på hvad du har skrevet. Hvis det er slang, så må det være et slangsprog jeg ikke kender =).

------------------
CMdanmark - Da best site evah
Web-creation is r0xing!!!!!!!!!!



Hejza Jeg er ny i digsign messige ting så jeg mangler hjelp til at lære det så hvis der er nogle som hvil hjelpe mig så mail mig TAK


Jeg kan kun hjælpe dig med Flash. Men det er jeg da villig til. Hvis du vil arbejde med Flash skulle du starte med at prøve at gå ind på http://www.flashkit.com. Der finder du mange gode tutorials for begyndere.



*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.



Hejza Jeg er ny i digsign messige ting så jeg mangler hjelp til at lære det så hvis der er nogle som hvil hjelpe mig så mail mig TAK
No offense, men først synes jeg du skulle lære at stave/tjekke efter for slåfejl, da jeg faktisk ikke er helt sikker på hvad du har skrevet. Hvis det er slang, så må det være et slangsprog jeg ikke kender =).

------------------
CMdanmark - Da best site evah
Web-creation is r0xing!!!!!!!!!!



hehe Prøv at se din side!!!
der er jo næsten ingen side som hvirker![Redigeret d. 18/09-02 14:04:07 af Søren]



t