Need Help

Tags:    grafik webdesign

Hejza jeg mangler nogle til at hjelpe mig med at lave en hjemme side vi er 2 andre og mig så = 3 og vi mangler nogle flere så der for spør vi så dig!!!!

Info:
100MB
Host: Psychos.DK
UND:
ASP
PHP
CSS
ISS
O.s.v


Henvenelse psychosnightshad@hotmail.com[Redigeret d. 18/09-02 20:51:19 af Søren]



Hvad handler siden om?



Hvad handler siden om?

en form for webdesigner klub[Redigeret d. 18/09-02 17:39:44 af Søren][Redigeret d. 18/09-02 17:39:53 af Søren]



Jeg er med på siden og jeg tillader mig lige at rette Søren's stavefejl:
Det hedder ikke "en form for webdigsigner kulp" men:
En form for webdesigner klub.
Undskyld, de misforståelser denne stavefejl har kunne medføre.



[Redigeret d. 18/09-02 20:52:50 af Søren]



Hejza jeg mangler nogle til at hjelpe mig med at lave en hjemme side vi er 2 andre og mig så = 3 og vi mangler nogle flere så der for spør vi så dig!!!!

Info:
100MB
Host: Psychos.DK
UND:
ASP
PHP
CSS
ISS
O.s.v
:D

Henvenelse psychosnightshad@hotmail.com[Redigeret d. 18/09-02 20:51:19 af Søren]





[Redigeret d. 18/09-02 20:53:06 af Søren]



[Redigeret d. 18/09-02 20:53:06 af Søren]


undskyld mig, men kaldes det her ik spam?!
4-5 indlæg hvor der ikke står noget brugbart i?!
:|

MVH Christian Jessen
link@UltraGaming.dk
http://UltraGaming.dk



Hvis nu opgaven blev uddybet, var der en større chance for at nogen ville fatte interesse.
Hvad skal sitet handle om?
Hvem er målgruppen?
Er det en kommerciel side eller ej?
-ect.[Redigeret d. 14/03-03 07:00:22 af Nico French]



Webdesigner klub... så er det kun til webdesignere... og skal kun handle om webdesigns? -går jeg udfra...
er det et site som udvikleren, rettet mod webdesignere eller er det noget andet?

det var meningen at det skulle have stået i det tidligere indlæg... må være blevet for træt sorry:)[Redigeret d. 14/03-03 07:03:44 af Nico French]



Webdesigner klub... så er det kun til webdesignere... og skal kun handle om webdesigns? -går jeg udfra...
er det et site som udvikleren, rettet mod webdesignere eller er det noget andet?

det var meningen at det skulle have stået i det tidligere indlæg... må være blevet for træt sorry:)[Redigeret d. 14/03-03 07:03:44 af Nico French]

Ehm... ja lige sorm udvikleren.dk



t