Hjælper

Tags:    grafik webdesign

Hej

Jeg er igang med at lave en side. Men jeg har aldrig selv været den store designer så nu spørger jeg jer til råds. Jeg søger en der er erfaren inden for det at lave designs, og meget gerne en der kender lidt til php. Jeg ønsker en opfriskning eller total ombygning af www.khs.webguys.dk, ham jeg vælger behøves ikke nødvendigvis kun at lave designet men må også gerne hjælpe med koden bag, artikler og svare på forumtråde. Siden ser lidt død ud lige nu, men der er også kun 4 artikler så det skal nok komme.

Fortæl mig at i gerne vil hjælpe ved at linke til en eller flere sider som i har lavet hele designet på og skriv hvad i kan inden for de forskellige websprog. Som sagt vil ham/hende jeg vælger få stor indflydelse på siden. Ham/Hende der bliver valgt får desuden 500 UP i bonus. Når designet er lavet og jeg er tilfreds, og måske de 50 der er udlovet i denne tråd oveni hvis jeg er helt overbevist fra starten.

Mvh
Kaare



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Glemte lige:

Krav:
1. Jeg vil ikke se NOGET WYSIWYG kode. Siden omhandler bl.a. artikler om websprogene og er "modstander" as disse editore og derfor kan dette ikke tillades.

2. Skal overholde Xhtml 1.0 Trad....

3. Der skal primært bruges stylesheets. De skal ligge i /style/ og gerne hedde main_style.css og link_style.css eller bare main.css og link.css hvor main indeholder selve designet og link.css styles til linkene.

4. Hvid baggrund skal benyttes men alligevel være en del af designet (www.webcafe.dk, er et meget godt eksempel).

5. Siden skal være lys.

6. Siden skal næsten være fullscreen (En 10-20 pixels ud til kanten).

7. Normale links skal der ikke pilles ved (rød hover effekt vil ikke gøre noget men ellers).

8. Grafik er tilladt men ikke mere en højstnødvendigt. Måske et top banner/logo og noget småt hist og her.

9. Der skal ikke bruges mere end 3-4 farver i selve designet.

10. Der skal være plads til at siden kan indeholde det som der er nu (f.eks. Den navigation der er øverst.

11. Der skal ligges meget vægt på brugervenlighed og mindre vægt på "smart" design. Det må gerne se rigtig cool ud hvis bare det er brugervenligt.

12. Crossbrowser venligt.

Designet bør mere eller mindre overholde disse krav.

Mvh
Kaare

Mvh
Kaare[Redigeret d. 26/11-02 14:55:26 af Kaare]



Der sgu da ingen der gider Hjælpe dig, med de usle UP du giver.
(LOL, 50 UP og så laver du så mange krav, simpelthen groteskt!)



Der sgu da ingen der gider Hjælpe dig, med de usle UP du giver.
(LOL, 50 UP og så laver du så mange krav, simpelthen groteskt!)

Hvis du læser nærmere vil du se at der er 500 når arbejdet er gjort, for at sikre mig at jeg får hvad jeg forventer kommer dette først når det er færdigt.

Mvh
Kaare



Der sgu da ingen der gider Hjælpe dig, med de usle UP du giver.
(LOL, 50 UP og så laver du så mange krav, simpelthen groteskt!)
Hvis du læser nærmere vil du se at der er 500 når arbejdet er gjort, for at sikre mig at jeg får hvad jeg forventer kommer dette først når det er færdigt.

Mvh
Kaare


Jeg gad ikke gøre det arbejde for 550 UP.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Der sgu da ingen der gider Hjælpe dig, med de usle UP du giver.
(LOL, 50 UP og så laver du så mange krav, simpelthen groteskt!)
Hvis du læser nærmere vil du se at der er 500 når arbejdet er gjort, for at sikre mig at jeg får hvad jeg forventer kommer dette først når det er færdigt.

Mvh
Kaare

Jeg gad ikke gøre det arbejde for 550 UP.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.


Vi kan godt finde ud af nogle flere, hvor meget vil du have?

Mvh
Kaare



Der sgu da ingen der gider Hjælpe dig, med de usle UP du giver.
(LOL, 50 UP og så laver du så mange krav, simpelthen groteskt!)
Hvis du læser nærmere vil du se at der er 500 når arbejdet er gjort, for at sikre mig at jeg får hvad jeg forventer kommer dette først når det er færdigt.

Mvh
Kaare

Jeg gad ikke gøre det arbejde for 550 UP.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Vi kan godt finde ud af nogle flere, hvor meget vil du have?

Mvh
Kaare


Lukker, send en mail til kaare@webguys.dk hvis der alligevel skulle være nogen der vil.

Mvh
Kaare



t