NyT DesigN !!!!!! :D

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Er der nogen de rkan hjælpe med ideèr til www.fam-borg.dk... ? I kan evt. se siden og vælge lidt ud fra det... Jeg er rimelig god til HTML og sådan, så du kan bare skrive ideèr på Designets form osv...

På forhånd tak...

/Steffen



14 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der nogen de rkan hjælpe med ideèr til www.fam-borg.dk... ? I kan evt. se siden og vælge lidt ud fra det... Jeg er rimelig god til HTML og sådan, så du kan bare skrive ideèr på Designets form osv...

På forhånd tak...

/Steffen



BTW. Jeg har allerede lavet en Hjemmeside jeg kalder DownloadPlanet og har samme formål. Det ville være rart, hvis du fandt et andet navn :)

Check www.d-planet.tk
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site


hmmm ret lam udtalelse, så længe du ingen copyright eller trademark rettigheder har så kan du jo ikke rigtigt opfordre ham til at skifte navn vel ?.

Men jeg synes altså at designet skal være lyst, og simpelt, dog ikke så simpelt som det er nu, altså en bedre overskrift bedre opsætning af de tables du bruger (faktisk kunne det MÅSKE være godt hvis du satte menuen op i toppen istedet for, bare for variationens skyld)

Jeg ville helst foretrække grønne farver, men blå ville heller ikke være tosset, bare det ikke er et rip off af udvikleren
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Er der nogen de rkan hjælpe med ideèr til www.fam-borg.dk... ? I kan evt. se siden og vælge lidt ud fra det... Jeg er rimelig god til HTML og sådan, så du kan bare skrive ideèr på Designets form osv...

På forhånd tak...

/Steffen




BTW. Jeg har allerede lavet en Hjemmeside jeg kalder DownloadPlanet og har samme formål. Det ville være rart, hvis du fandt et andet navn :)

Check www.d-planet.tk
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



Ikke for at blande mig - men det du kan kun forlange et andet navn, hvis du har patent eller copyright på "Download Planet".

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/



Check www.d-planet.tk

De copyright notes holder ikke så længe du ikke ejer et registreret trademark lille ven...
(R)


-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Check www.d-planet.tk
De copyright notes holder ikke så længe du ikke ejer et registreret trademark lille ven...
(R)


-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Det ved jeg godt :), men jeg ville foretrække at han fandt et andet navn... Det skal ikke blive noget problem, gør ham bare opmærksom på det :)
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



Check www.d-planet.tk
De copyright notes holder ikke så længe du ikke ejer et registreret trademark lille ven...
(R)


-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Det ved jeg godt :), men jeg ville foretrække at han fandt et andet navn... Det skal ikke blive noget problem, gør ham bare opmærksom på det :)
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



For at gøre en ende på det hele, har jeg lige købt de registrerede Trademarks: "DownloadPlanet" og "Download Planet". Sesh Elias ;)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



Check www.d-planet.tk
De copyright notes holder ikke så længe du ikke ejer et registreret trademark lille ven...
(R)


-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Det ved jeg godt :), men jeg ville foretrække at han fandt et andet navn... Det skal ikke blive noget problem, gør ham bare opmærksom på det :)
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site


For at gøre en ende på det hele, har jeg lige købt de registrerede Trademarks: "DownloadPlanet" og "Download Planet". Sesh Elias ;)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

Jamen selfølgelig har en 13 årig skole elev lige købt et registreret trademark :-/ eller noget ?

Til Steffen ignorer A.L.P's opfordringer da de ikke holder.
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Check www.d-planet.tk
De copyright notes holder ikke så længe du ikke ejer et registreret trademark lille ven...
(R)


-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Det ved jeg godt :), men jeg ville foretrække at han fandt et andet navn... Det skal ikke blive noget problem, gør ham bare opmærksom på det :)
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site


For at gøre en ende på det hele, har jeg lige købt de registrerede Trademarks: "DownloadPlanet" og "Download Planet". Sesh Elias ;)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site
Jamen selfølgelig har en 13 årig skole elev lige købt et registreret trademark :-/ eller noget ?

Til Steffen ignorer A.L.P's opfordringer da de ikke holder.
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Trademarket står i min fars navn ;)... SÅ LUK RØVEN ELIAS OG DROP DE PROBLEMER MED MIG! For det holder ikke :)
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site[Redigeret d. 15/12-02 14:45:52 af A.L.P]



Disse forummer er ikke beregnet til personlige slagsmål, så unlad venligst den slgs da det forvirrer andre brugere...
Har du andre verbale øretæver så email mig på neuroman@ebvum.dk ...

EDIT:
Hvorfor overhovedet betale dyre domme for et trademark du alligevel kun bruge i et lege firma ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???[Redigeret d. 15/12-02 15:13:11 af Elias]



Disse forummer er ikke beregnet til personlige slagsmål, så unlad venligst den slgs da det forvirrer andre brugere...
Har du andre verbale øretæver så email mig på neuroman@ebvum.dk ...

EDIT:
Hvorfor overhovedet betale dyre domme for et trademark du alligevel kun bruge i et lege firma ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???[Redigeret d. 15/12-02 15:13:11 af Elias]


Elias, Elias og Elias... Du er en ordkløver udover det sædvanlige. Lige så snart du ikke har ret eller indser en anden har ret, så begynder du at snakke omvendt... Desuden har vi Mail'et til hinanden på den måde og så har du sagt, at jeg "Spammer". Nå men anyways, det er dig der ikke stopper...

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



<< < 12 > >>
t