Design søges

Tags:    grafik webdesign

Grunden til at jeg søger et design er fordi at jeg selv ikke er god til at lave designs.
Designet skal være med lyse farver, da jeg er blevet træt af mørke. Som sagt er jeg ikke ret god til designs, derfor bestemmer i grafiker hvordan det skal se ud.

Logo teksten skal være : "Microseria". Selve logoet må gerne være et Øje, et computer lavet øje, og den øje i laver bliver kende tegnet for Microseria. Designet i laver et til www.microseria.com , som snart bliver bestilt :)
Ellers andet så må i endelig spørge.
Tak på forhånd.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Grunden til at jeg søger et design er fordi at jeg selv ikke er god til at lave designs.
Designet skal være med lyse farver, da jeg er blevet træt af mørke. Som sagt er jeg ikke ret god til designs, derfor bestemmer i grafiker hvordan det skal se ud.

Logo teksten skal være : "Microseria". Selve logoet må gerne være et Øje, et computer lavet øje, og den øje i laver bliver kende tegnet for Microseria. Designet i laver et til www.microseria.com , som snart bliver bestilt :)
Ellers andet så må i endelig spørge.
Tak på forhånd.


jeg vil godt prøve at lave noget men så snakker vi igen penge og poits her inde er jo ikke det vildeste at tjene 500 er meget jeg men jeg skal bare ha penge for det har ellers lavet meget free designs kontakt mig hvis du stadig ønser et design

http://www.lommeuld.dk
http://www.cdoc.dk



Grunden til at jeg søger et design er fordi at jeg selv ikke er god til at lave designs.
Designet skal være med lyse farver, da jeg er blevet træt af mørke. Som sagt er jeg ikke ret god til designs, derfor bestemmer i grafiker hvordan det skal se ud.

Logo teksten skal være : "Microseria". Selve logoet må gerne være et Øje, et computer lavet øje, og den øje i laver bliver kende tegnet for Microseria. Designet i laver et til www.microseria.com , som snart bliver bestilt :)
Ellers andet så må i endelig spørge.
Tak på forhånd.


You want it, you got it, bikser noget sammen i løbet af aftenen.

Mvh
Kaare



lukker



t