hvordan laver man et banner

Tags:    grafik webdesign

skal lave et banner til min egen side og min clans side, hvordan/hvor kan jeg lave et banner? ved det det værre 800 x 60 i størelse og gerne nogle efekter,

vis i laver link til i en totorial så plzz find en på dansk og helt ikke prodic ;(
man er vel prof.



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mindre... ellers kan man ikke se det i en 800*600 opløsning.

Anvend generelt ikke mere end 760 i bredden



Du skal bare åbne photoshop eller lignende og starte et billede med eksempelvis 760*75 og derefter tegne løs. Du kan også bruge imageready hvis det skal være animeret. Er du ikke den store tegner, findes der masser af banner designer programmer på nettet. Nogle kan du sætte egne billeder ind i, og tilføje effekter.

Bare søg på google på ord som

bannermaker
bannerdesigner
create banner
osv





skal lave et banner til min egen side og min clans side, hvordan/hvor kan jeg lave et banner? ved det det værre 800 x 60 i størelse og gerne nogle efekter,

vis i laver link til i en totorial så plzz find en på dansk og helt ikke prodic ;(
man er vel prof.

Hey, hvilket prog bruger du ?
og hvordan skal dit banner se ud ?
regner med at du vil lave noget med cs osv, ikk ?
hvis du det er sådan og du bruger ps kunne det da godt være jeg kunne lave en lille hurtig guide :]



man er vel prof.


Alt det andet har jeg ikke lige forstand på... men hvis du vil lave animerede gif-bannere/billeder så anbefaler jeg dette program - det er gratis :D :

http://www.whitsoftdev.com/unfreez/ (tror jeg adressen er ellers må du lige skrive igen...)

det er meget enkelt, man trækker bare gif-filerne direkte ind i programmets vindue.
Du kan sikkert finde noget mere avanceret ved at søge på google eller noget...



skal lave et banner til min egen side og min clans side, hvordan/hvor kan jeg lave et banner? ved det det værre 800 x 60 i størelse og gerne nogle efekter,

vis i laver link til i en totorial så plzz find en på dansk og helt ikke prodic ;(
man er vel prof.

desværre ingen svar jeg kan bruge. bruger bare paint :D
man er vel prof.



t