Hjælp med noget design til en cs clan

Tags:    grafik webdesign

Hej Allesammen,

Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.
Men selvfølgelig er der også problemer med dette..
Nemlig Designet.
Jeg, og de andre er ikke ligefrem de beste webdesignere, så det kunne være lidt sejt hvis der var en der kunne lave et til os :)
Jeg havde tænkts på nogle sorte/grå nyancer, og måske blandet med noget rød eller noget i den stil.
Jeg har valgt ikke at smide så mange up til denne tråd, men det vil selvfølgelig blive godt belønnet.
Jeg er villig til at smide 1000 up på bordet til det beste design.
:)


Med venlig hilsen
Ken Christensen



9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Allesammen,

Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.


Rigtig god idé, Ken... hvis man vil holde sammen på en klan er en hjemmeside en rigtig god ting, da al kommunikation mv. ellers skal ske gennem mails, MSN (eller lignende), eller fra mund til mund. Det giver også et samlingspunkt hvor man kan annoncere nyheder, tilbyde downloads, osv.

Jeg er en af skaberne af en Jedi Outcast clan og har i den forbindelse udviklet et website dedikeret til klanen. Vi kalder os "Dr. Evil and the Henchmen" (DEATH, forkortet), og du kan finde vores hjemmeside her: http://www.clan-death.com

Hvis du kan lide det generelle design var det måske noget for jer. Det er baseret på en temmelig simpel skabelon skrevet primært i JavaScript, så det er nemt at få noget op at stå hurtigt. Skabelonen har nogle enkelte begrænsninger der primært ligger i menuen, hvor hver overordnede menupunkt maksimalt kan have 10 underpunkter - men selvom vores hjemmeside efterhånden er blevet temmelig omfattende, har dette problem endnu ikke været kritisk på nogen måde.

Så, hvis det skulle have interesse er du velkommen til at svare eller kontakte mig over e-mail eller MSN (dynduo@hotmail.com).

Hygge,
Thomas



1) Lav en lysegrå baggrund
2) Lav en table med en stor plads til Sidens navn og 2 pladser nedenunder til menu og indhold.
__________
|____1_____| //Dette er kun et forklarende eksempel
| 2 | 3 3 3 3 |
| 2 | 3 3 3 3 |
|__|_______|


3) Midterstil og centre din table sådan at den står helt i midten af skærmen.
3) Tag et screen shot fra cs (f.eks hvor du sigter direkte på en mand) og lig det ud som et halvt gennemsigtigt baggrundsbillede til feltet nummer 3...
4) Gå ind på: http://www.cooltext.com/ og opret et gratis flot logo du kan sætte i felt nummer 1.
5) Lav en onmouseover function der ændre makøren til et siktekorn ligesom det man bruger i CS, desuden skal der ved det link makøren peger på skiftes skriftfarve til evt. rød.
6) Du kan evt også lægge lyd på så når man klikker på et link i menuen lyder der et skud fra CS hvorefter siden skifter.

[Redigeret d. 19/03-03 15:46:50 af HAP]



http://marioparadise.net/tntdk/

hvad skal der stå der hvor der står slogan???

hvad for nogle menupunkter skal i have?

bare skriv her



User
Bruger #80 @ 27.02.03 00:13
Hej Allesammen,

Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.
Men selvfølgelig er der også problemer med dette..
Nemlig Designet.
Jeg, og de andre er ikke ligefrem de beste webdesignere, så det kunne være lidt sejt hvis der var en der kunne lave et til os :)
Jeg havde tænkts på nogle sorte/grå nyancer, og måske blandet med noget rød eller noget i den stil.
Jeg har valgt ikke at smide så mange up til denne tråd, men det vil selvfølgelig blive godt belønnet.
Jeg er villig til at smide 1000 up på bordet til det beste design.
:)


Med venlig hilsen
Ken Christensen


Hej!

Nogen af jer ved det måske i forvejen, men der er en grund til at det kun er muligt at give 200 up væk pr. tråd. Det er ikke tilladt at bruge UP på den måde som det bliver tilbudt her. :D

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Mansword,

OK..
sry!... :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Hey Thomas,

Det var ikke lige sådan jeg havde forestillet mig..
Men tak for forslaget..

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Hej Allesammen,

Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.
Men selvfølgelig er der også problemer med dette..
Nemlig Designet.
Jeg, og de andre er ikke ligefrem de beste webdesignere, så det kunne være lidt sejt hvis der var en der kunne lave et til os :)
Jeg havde tænkts på nogle sorte/grå nyancer, og måske blandet med noget rød eller noget i den stil.
Jeg har valgt ikke at smide så mange up til denne tråd, men det vil selvfølgelig blive godt belønnet.
Jeg er villig til at smide 1000 up på bordet til det beste design.
:)


Med venlig hilsen
Ken Christensen


Og når i så har lavet jeres hjemmeside færdig, så kan i gå herind http://www.clanindex.tk og registrere jeres klan, så kan andre CS klaner se hvem i er *S*

(jeg håber ikke at det gør noget med lidt reklame)

Af skade bliver man klog, men sjældent rig

Nusermivs



Hej Allesammen,

Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.

Rigtig god idé, Ken... hvis man vil holde sammen på en klan er en hjemmeside en rigtig god ting, da al kommunikation mv. ellers skal ske gennem mails, MSN (eller lignende), eller fra mund til mund. Det giver også et samlingspunkt hvor man kan annoncere nyheder, tilbyde downloads, osv.

Jeg er en af skaberne af en Jedi Outcast clan og har i den forbindelse udviklet et website dedikeret til klanen. Vi kalder os "Dr. Evil and the Henchmen" (DEATH, forkortet), og du kan finde vores hjemmeside her: http://www.clan-death.com

Hvis du kan lide det generelle design var det måske noget for jer. Det er baseret på en temmelig simpel skabelon skrevet primært i JavaScript, så det er nemt at få noget op at stå hurtigt. Skabelonen har nogle enkelte begrænsninger der primært ligger i menuen, hvor hver overordnede menupunkt maksimalt kan have 10 underpunkter - men selvom vores hjemmeside efterhånden er blevet temmelig omfattende, har dette problem endnu ikke været kritisk på nogen måde.

Så, hvis det skulle have interesse er du velkommen til at svare eller kontakte mig over e-mail eller MSN (dynduo@hotmail.com).

Hygge,
Thomas


I må også gerne registrere jeres klan på http://www.clanindex.tk, det er det ideelle sted at vise sin klan *S*

Af skade bliver man klog, men sjældent rig

Nusermivs



Hej allesammen..
Tjaa.. der er jo desværre gået alt for lang tid, og desværre blev vores site aldrig rigtig nogen realitet.. :|
Men nu lukker jeg tråden.

Med venlig hilsen
Ken Christensen



t