Ideer til designet

Tags:    grafik webdesign

Hej

Er der nogle af jer der har nogle fede ideer til noget grafik eller design til min hjemmside.
Det må gerne være det rigtigt fedt noget, med noget fedt grafik.

Hjemmeside har ikke et bestemt emne.

I kan evt. lave en ide i et tegne/photo program og uploade det til www.thefatman.dk


På forhånd tak!



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Er der nogle af jer der har nogle fede ideer til noget grafik eller design til min hjemmside.
Det må gerne være det rigtigt fedt noget, med noget fedt grafik.

Hjemmeside har ikke et bestemt emne.

I kan evt. lave en ide i et tegne/photo program og uploade det til www.thefatman.dk


På forhånd tak!


Personligt synes jeg ikke lige der er noget der bør ændres. Designet ser jo godt ud, og har ikke nogen store mangler.

Jeg synes siden har det det design der kræves for at kunne fungere som en "design-godkendt"-side. Jeg synes siden er meget overskueligt, men måske en smule tom. Men der kommer nok mere fyld senere.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/



Der én ikke alt for heldig ting (efter min mening) og det er den vertikale scroll.
Måske ville lidt mere arbejde lagt i CSS give pote.
Jeg syntes også at billederne er en anelse for store, det er dog dejligt med store billeder, men det skal helst være som next-click... altså hellere et mindre thump' og et klik på det for større billede.

Det ville også klæde siden med lidt mere hold, mindre spredning på indholdet. Du har eks. en forholdsvis kompakt venstre side indeholdende din menu del, men toppen er præget af ørken agtig tomhed bortset fra det lidt for store centrerede logo/topbanner. der vises alt for lidt på den plads du har til rådighed.. (pga. store linieskift mm.)

Det skal tages som min egen personlige mening, og som konstruktiv kritik.. keep up the spirit ;)

[Redigeret d. 15/10-03 11:38:52 af Nico French]



t