Wallpaper 2

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Så er der endnu et udvikler wallpaper klar...

Det lader igen til at det ikke bliver aksepteret af coadmin / admin til ressourcer, men skidt med det for jeg kan da bare give linket her så!

http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren_2.zip

Hvis der er andre som gerne vil have det første, så er linket:
http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren.zip

Jeg er forresten lidt træt af at jeg ikke får nogen UP for dem :)



Så er der endnu et udvikler wallpaper klar...

Det lader igen til at det ikke bliver aksepteret af coadmin / admin til ressourcer, men skidt med det for jeg kan da bare give linket her så!

http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren_2.zip

Hvis der er andre som gerne vil have det første, så er linket:
http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren.zip

Jeg er forresten lidt træt af at jeg ikke får nogen UP for dem :)


Nice nok, igen et mesterværk fra ripper!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.kroy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Jeg er forresten lidt træt af at jeg ikke får nogen UP for dem :)


Der må da være en grund til at de ikke bluver accepteret. Det kan godt være de er flotte, men de skal jo også passe mere til udvikleren (En af kritikerne fra sidste gang), og hvis de mener det, så må DU bare acceptere det.

Du kunne jo f.eks. prøve at skrive til en CO-admin og spørge hvad der er galt. Så kunne du jo gøre det bedre næste gang.

Jeg synes ikke du kan sige at du er træt af at du ikke får nogen UPs for arbejdet, for hvis de ikke er accepteret af selve ledelsen af Udvikleren, er de jo ikke lavet i samarbejde med Udvikleren.dk. Det er et frivillig arbejde, og derfor kan du ikke forlange nogen UPs. Kun hvis Udvikleren vælger at udgive dem officielt som Udvikleren-Wallpaper, kan du begynde at forlange.

Jeg har også lige set dit nye wallpaper, og så vidt jeg kan se er det eneste der har med Udvikleren at gøre er at der står Udvikleren.dk på dem. De minder endnu mindre om Udvikleren end de tidligere. Så har du jo ikke forstået den kritik du fik sidste gang.

Det er bare min mening!

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/

[Redigeret d. 04/07-03 11:52:22 af Andreas Andersen]



Jeg forlanger skam ikke det UP. Men jeg regner med at det var accepteret psygisk (men ikke på selve siden), siden Kasper Tanggaard ham selv, benytter/benyttede det som baggrund. Altså det første.

http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren3_1024x768.jpg

... Var det bedre? :)



Hej Simon...

>Jeg forlanger skam ikke det UP. Men jeg regner med at det var accepteret psygisk (men ikke på selve siden), siden Kasper Tanggaard ham selv, benytter/benyttede det som baggrund. Altså det første.

Jeg benytter det skam stadig, og har faktisk også fået et par beundrende blikke fra folk der har set det som baggrund på min laptop :). Udvikleren.dk kan dog ikke rigtigt give dig nogen UP for det som sådan. Det er ikke rigtigt en ressource, og det er nok derfor at en co-admin har valgt ikke at godkende det endnu. Jeg synes dog at du gør et rigtig godt stykke arbejde, det er bare lidt svært for mig sådan lige at give dig nogle UP for det :). Kan du få folks støtte, og få dem til at bakke dig op i at du skal have et antal UP for det arbejde du har gjort, fordi mange bruger dine wallpapers, så er det jo en anden snak - men kan du det? :)

Det kunne være sjovt nok at lave en officiel pakke, til download her fra sitet, hvis du har mod på at lave fx 8-10 stykker, og så lade brugerne udvælge de 5 bedste til pakken, eller noget i den stil. Jeg kaster bare om mig med ideer, er lidt træt efter lige at være vendt hjem fra ferie! :)
Men hvad synes alle i andre?

>http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren3_1024x768.jpg
>... Var det bedre? :)

Helt sikkert bedre end 2'eren, men bedre end 1'eren? Det må testes - kan du igen overtales til at lave et i 1680x1050? :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Også gerne et 1280x1024 :)

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Jeg holder på min mening fra dit første wp: Det er flot, men det har hverken dyt eller kanyle at gøre med www.udvikleren.dk. Det eneste jeg kan genkende er den lyseblå farve. Jeg synes, at for at man skal kunne lave et vaskeægte udvikleren.dk wp, skal det opfylde nogle krav; det skal ligne lidt sidens design. Det skal se "nørdet" ud, altså der skal være lidt programmering eller noget over det.

Det er skam et flot wp, men jeg synes ikke det har noget at gøre med dette site.

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke synes det har hjulpet alt for meget det der er sket i v3. Det ser noget "kunstigt" ud i mine øjne.

[Redigeret d. 05/07-03 11:47:00 af Marco]



Livet er hårdt...
Jeg synes det bliver mere og mere vanskeligt at skabe noget "udvikleren.dk" agtigt. Jeg tør næsten ikke fortsætte med at lave flere wallpapers, for det er næsten umuligt at lave noget ordenligt.

Det kunne være sjovere hvis der blev startet en konkurrence, hvor man skulle lave det officielle udvikleren.dk wallpaper. Vi skal jo også igang med en ny nu :)

Og til dig Marco, så har jeg en ide. Hvorfor tager du ikke bare et screenshot af sitet, hvor du er inde under en artikel med en masse kode? :D :D Så kan det vidst ikke blive ret meget bedre.



Total nice wallpaper!

Fede wallpapers du har lavet!
kan du ikke lave et par wallpapers til ?
de er sku da kan fede



Desværre ikke. Jeg har mistet modet, nu hvor de ikke er udvikleren.dk agtige nok. Jeg mener ikke at der er nogen grund til at smide links her i forumet til wallpapers der ikke har nogen relationer til udvikleren.dk.

Jeg har overvejet at lave min egen hjemmeside... for en gangs skyld :D Så der vil jeg sikkert ligge et par wallpapers op.



Desværre ikke. Jeg har mistet modet, nu hvor de ikke er udvikleren.dk agtige nok. Jeg mener ikke at der er nogen grund til at smide links her i forumet til wallpapers der ikke har nogen relationer til udvikleren.dk.

Jeg har overvejet at lave min egen hjemmeside... for en gangs skyld :D Så der vil jeg sikkert ligge et par wallpapers op.


Der er 2 der har sagt at de ikke synes at de er Udvikleren.dk-agtige nok, og mindst det dobbelte der synes at de er vildt fede. Som Webmaster for Udvikleren.dk synes jeg at de passer ganske godt til sitet, og jeg er sådan set ikke enig i de argumenter der er kommet frem for det modsatte. Jeg bruger stadig dit gamle wallpaper, da du desværre ikke har lavet 3'eren i 1680*1050 - please gør det :)

Og læs så venligst mit første indlæg fra denne tråd igen. Der burde være mere end nok støtte i, til at du skulle få lyst til at fortsætte? :)
Der vil altid være kritikere, sådan er det!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<< < 12 > >>
t