Design Til Computer Klub

Tags:    grafik webdesign

User
Bruger #553 @ 04.07.03 13:25
Heeey Folkens .... Jeg sidder her og har hårdt brug for et nyt design til min computer klub. Men jeg er ikke så opfindsom hvad design angår, jeg er mere til PHP kodning.

Så hvis der skulle sidde en frisk person derude som har lyst til at lave et design til min klub ville det være alle tiders .... Personen får fuldt ud kredit for designet samt vi linker til din side.

Alt hvad jeg kræver er at siden skal være lys i den, se stilfuld ud. Og i behøver kun at lave 1 side. for jeg laver resten af undersiderne selv.



// Rippie


[Redigeret d. 04/07-03 13:25:32 af Ronnie Jørgensen]



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Heeey Folkens .... Jeg sidder her og har hårdt brug for et nyt design til min computer klub. Men jeg er ikke så opfindsom hvad design angår, jeg er mere til PHP kodning.


Hej Ronnie

Jeg kunne godt være interesseret i at lave noget grafik til dig, med reklame som belønning.

Jeg har arbejdet 4 år på reklamebureau, som 2D/3D grafiker og flash programmør, men har nu sagt op og er startet for mig selv. Du kan se mit site og mit portfolio på www.larsholmgaard.dk – alt hvad du ser dér har jeg lavet fra bunden, enten i 3D eller i Photoshop. Og selvfølgelig Flash! :-)

Lige nu er jeg på vej i sommerhus, men du er mere end velkommen til enten at maile mig flere oplysninger, hvis du er interesseret. Din mailadresse i din profil virker ikke...

Ser frem til at høre fra dig!

mvh
Lars Holmgaard
-
3D grafik, flash applikationer, originalt design?
Prøv www.larsholmgaard.dk



har du ikke et link så vi kan se det nuværende og læse lidt om klubben
Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk



t