Cd label til program

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg er ved at lave et program som jeg kalder WebAnimator, og så vil jeg spørge en af jer om i ikke vil lave en cd label til mig, kravne er at det er lavet i Adobe Photoshop, og at jeg får .psd filen. Det skal helst også være 300 dpi

Målne til et cd label er 117mm*117mm, men det skal jo nok laves i 120mm*120mm så der ikke bliver hvide kanter

Designet af det må gerne være sølv farvet eller sølvblå. Ellers skal det bare være flot

Oplyninger:
Navn:WebAnimator
Version=1


mvh.
Lasse Espeholt



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du får nok ikke nogen grafiker eller designer med respekt for sit eget arbejde til at forære dig deres PSD fil...

Du har heller ikke brug for en psd fil, men du kan nøges med en eps. udgave - hvilket også er smartere i længden mht. print og tryk.

Mht. det sølvfarvede...
det skal du ikke regne med bliver særligt flot medmindre det bliver trykt.
Ved print får du bare en masse grå farve i forskellige toner.. Sølv er en genspejling, og hvis du vil have det skal du ud i rigtig trykning hvor de rette matrialer benyttes, dette er kun aktuelt hvis man i forvejen ved at man får en pænt stor omsætning...


[Redigeret d. 18/08-03 07:52:39 af Nico French]



psd filen skal jeg bruge til at ændre version nummer og copyright tekst, i kan jo bare gøre så selve grafikken er et layer og så jeg lige kan ændre version nummer og copyright tekst

mvh.
Lasse Espeholt



psd filen skal jeg bruge til at ændre version nummer og copyright tekst, i kan jo bare gøre så selve grafikken er et layer og så jeg lige kan ændre version nummer og copyright tekst

mvh.
Lasse Espeholt


Ja men hvorfor spørger du så ikke bare om at man skal lave et CD-cover og sende dig billedet i jpeg... Oxo kan du selv indsætte version og copyright hvor du har lyst?



Den 24-08-03 19:25 skrev X-finity^ følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
psd filen skal jeg bruge til at ændre version nummer og copyright tekst, i kan jo bare gøre så selve grafikken er et layer og så jeg lige kan ændre version nummer og copyright tekst

mvh.
Lasse Espeholt

Ja men hvorfor spørger du så ikke bare om at man skal lave et CD-cover og sende dig billedet i jpeg... Oxo kan du selv indsætte version og copyright hvor du har lyst?
-----------------------------------------------------------------------------
Bliver ikke nær så godt...

mvh.
Lasse Espeholt



Den 30-08-03 21:10 skrev Lasse Espeholt følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Den 24-08-03 19:25 skrev X-finity^ følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
psd filen skal jeg bruge til at ændre version nummer og copyright tekst, i kan jo bare gøre så selve grafikken er et layer og så jeg lige kan ændre version nummer og copyright tekst

mvh.
Lasse Espeholt

Ja men hvorfor spørger du så ikke bare om at man skal lave et CD-cover og sende dig billedet i jpeg... Oxo kan du selv indsætte version og copyright hvor du har lyst?
-----------------------------------------------------------------------------
Bliver ikke nær så godt...

mvh.
Lasse Espeholt
-----------------------------------------------------------------------------

Lukker

mvh.
Lasse Espeholt



t