Feedback til et firmanavn og logo forslag.

Tags:    grafik webdesign

Hej !!

Efter et par timers snak og søgning på nettet under latinske ord kom vi frem til ordet "Valeo".
Jamen fint nok :) Men hvad skal det bruges til ?

Jo vi er ved at starte en reklame-bureau som skal udvikle reklamer, visitkort, web og eller alt andet hvad en reklame-bureau laver. Efter at vi har fundet et forslag til navnet, pillede vi lidt med grafik og kom med 5 logo forslag.

Nu kunne vi tænke os at I eksperter vil give os lidt feedback til navnet og logo forslag.

Ud af D 5 logo forslag som vi har lavet skal vi kun bruge 1.

Så hvis I vil bruge et par min på at skrive :

1. Hvad I synes om navnet "Valeo".
2. Hvilket logo forslag ser best ud ?
http://www.casual.dk/extra/logo.jpg

Hvis I synes at alle 5 logo forslag ligner noget, ja jeg vil nu ikke bruge skumle ord her inden, men hvis I ikke synes godt om dem skal I også skrive det :)

Vi håber at mange vil komme med deres syn på indlæget og at vi kan få en go' debat omkring emnet.

Med venlig hilsen
Smooth



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej !!

Efter et par timers snak og søgning på nettet under latinske ord kom vi frem til ordet "Valeo".
Jamen fint nok :) Men hvad skal det bruges til ?

Jo vi er ved at starte en reklame-bureau som skal udvikle reklamer, visitkort, web og eller alt andet hvad en reklame-bureau laver. Efter at vi har fundet et forslag til navnet, pillede vi lidt med grafik og kom med 5 logo forslag.

Nu kunne vi tænke os at I eksperter vil give os lidt feedback til navnet og logo forslag.

Ud af D 5 logo forslag som vi har lavet skal vi kun bruge 1.

Så hvis I vil bruge et par min på at skrive :

1. Hvad I synes om navnet "Valeo".
2. Hvilket logo forslag ser best ud ?
http://www.casual.dk/extra/logo.jpg

Hvis I synes at alle 5 logo forslag ligner noget, ja jeg vil nu ikke bruge skumle ord her inden, men hvis I ikke synes godt om dem skal I også skrive det :)

Vi håber at mange vil komme med deres syn på indlæget og at vi kan få en go' debat omkring emnet.

Med venlig hilsen
Smooth


Jeg synes at Valeo er et fint navn. Men hvad betyder det?
Og jeg synes at det øverste logo er det bedste fordi det er lidt mere roligt end de andre, men man lægger samtidig mere mærke til det, og det kan også passe ind i mange designs!

Webster :)
www.webster.frac.dk



valeo er da et helt fint navn...

Jeg synes ikke nogle af dem er specielt gode da det ikke er mange designs der ville passe ind med et orange logo. Prøv bare at forestille dig denne side med en af de logoer!
Men hvis jeg skulle vælge holder jeg på nummer 1 eller 4.



Valeo betyder : to be strong, have power, be well.


Hap >> Hmm nu ved jeg ikke hvor go' du er til design men, man kan lave en
del med orange. Og hvem siger at man skal bruge farver som 10000000000 andre har bugt :)

Så orange er fint nok :)



Hej !!

Efter et par timers snak og søgning på nettet under latinske ord kom vi frem til ordet "Valeo".
Jamen fint nok :) Men hvad skal det bruges til ?

Jo vi er ved at starte en reklame-bureau som skal udvikle reklamer, visitkort, web og eller alt andet hvad en reklame-bureau laver. Efter at vi har fundet et forslag til navnet, pillede vi lidt med grafik og kom med 5 logo forslag.

Nu kunne vi tænke os at I eksperter vil give os lidt feedback til navnet og logo forslag.

Ud af D 5 logo forslag som vi har lavet skal vi kun bruge 1.

Så hvis I vil bruge et par min på at skrive :

1. Hvad I synes om navnet "Valeo".
2. Hvilket logo forslag ser best ud ?
http://www.casual.dk/extra/logo.jpg

Hvis I synes at alle 5 logo forslag ligner noget, ja jeg vil nu ikke bruge skumle ord her inden, men hvis I ikke synes godt om dem skal I også skrive det :)

Vi håber at mange vil komme med deres syn på indlæget og at vi kan få en go' debat omkring emnet.

Med venlig hilsen
Smooth


Hmm.. der skulle lidt overvejelse til før jeg skrev følgende, da det muligtvis vil udløse sure miner...

I ønsker at starte et Reklamebureau...
Men er i tvivl om jeres eget logo og navnet?-hvis dette syntes svært, så vent til i kommer igang med det rigtige arbejde. Man spørger f.eks. ikke sin kunde "hvad syntes du vi skulle lave"... de kommer til dig for at høre hvad du syntes... Så hvis du/i er i tvivl; er der to muligheder. 1) er tvivlen der, er det ikke godt nok, og skal gøres om,

eller nr. 2) Måske er det den forkerte branche.


Nu ved jeg godt at man bliver små fornærmet, men det er skam ikke hensigten, jeg snakker bare af erfaring efter selv at have været i samme branche de sidste mange år.



Hej >> Nico French

Well dit indlæg er fin nok :)

Det er sådan at grunden til at spørger er ikke at vi ikke ved hvad vi laver. Men hvis du har været der i mange os så ved du da at du skal spørge dig omkring for at finde ud af om det man har lavet kan live op til kundens behov. Du laver da ikke en side om heste og sender den til kunden uden at ha spurgt en eller to om at teste siden for at se om siden nu også er brugervenlig og alt sådan noget smart.

Men vi har et navn som vi har brugt mange timer på at komme frem til. Og det eneste vi spørger er om hvad folk synes om navnet. Hvis det nu visser sig at folk synes at det er et skod navn så tror da pokker at vi vil skifte navnet inden vi sender vore budskab ud til folk. Altså vi vil se om Valeo er et navn der svinger bland kunder og brugere.

Ang logo. Vi har ud af d 5 logoer valgt vore favorit logo som vi synes vil kunne bringe os langt. Men hva nu hvis det viser sig at 90% af den som har set logo synes at logo 4 ser mere frisk og prof ud.

Altså mit indlæg er ikke, et indlæg hvor vi har brug for hjælp til at lave noget. Bare en lille smags prøve på vores produkt.

Men igen måske skulle jeg ha skrevet alt det her før så du havde en anden syns punkt at gå ud fra.

Jeg håber at det her vil kunne give et bedrer billede af hvad vi vil med indlæget her.

Med venlig hilsen
Smooth




Valeo er da et fint navn men hvad betyder det??

vælg logo 1 eller 5



t