Har opstilling, men mangler flot design

Tags:    grafik webdesign

hej jeg har lavet denne hjemmeside ( www.mobileservices.dk ), som jeg har fået en del kritik for, på grund af den er for kedelig, og uden farver, så vil jeg spørger jer om i vil lave designet. I får en CSS fil, som i skal ændre og så skal i lave logo, og eventuelt baggrund osv.

CSS filen
http://www.mobileservices.dk/style.css

For at i kan teste det, skal i skrive www.mobileservices.dk/?style=http://www.jeresside.dk/jerescss.css

I logoet må der gerne være en lille tekst hvor der står dit navn

mvh.
Lasse Espeholt



7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det skulle jo have været et svar, ikke kommentar :)



Må man foreslå at du laver det selv? :)

Men hvis du vil gøre den mere interessant, kunne du;
- Gøre dine bannere til en del af siden (det virker mere professionelt så det ikke bare ligner de er puttet ind, fordi der tilfældigvis var plads til dem der.)
- Vælge en farve, fx blå og lade teksten blive en mørk blå
- lave teksten i logoet lidt blå
- Gøre menuen mere i øjenfaldende
- Droppe det stykke grafik hvor der står forsiden, når man er på forsiden.
- Og så generelt prøve at droppe den grå farve til andet end den ternede baggrund?

Bare så der er lidt ideer at gå i gang med :)




Den 16-09-03 21:42 skrev Christina Jørgensen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det skulle jo have været et svar, ikke kommentar :)
-----------------------------------------------------------------------------

Hmm... det vil jeg kalde en kommentar, og ikke svar. Jeg har selv prøvet på det, men nu beder jeg så andre om hjælp fordi jeg ikke kan finde ud af det. Hvis du kan, tjaa hvorfor så ikke vise det :D

mvh.
Lasse Espeholt



Jamen hvis du selv har lavet det nuværende design burde du da ikke have de store problemer med at rette i det? :|



Den 16-09-03 22:02 skrev Christina Jørgensen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Jamen hvis du selv har lavet det nuværende design burde du da ikke have de store problemer med at rette i det? :|
-----------------------------------------------------------------------------

Nej det skulle man ikke tro, men jeg er MEGA dårlig til farver og farve valg... stortset alle mine sider er grå :D

mvh.
Lasse Espeholt



Nej det skulle man ikke tro, men jeg er MEGA dårlig til farver og farve valg... stortset alle mine sider er grå :D

---------

Du kan sætte alle farver sammen med grå, og vil du have mere end den ene, tilføjer du bare en nuance af samme farve, som ligger tæt på? :)



Lukker, mener ikke det var et gyldigt svar

mvh.
Lasse Espeholt



t