Sammenkædning af teams

Tags:    udvikleren.dk

Noget der kunne være en fed feature på Udvikleren, var en form for et forum og hvor vi udviklere havde mulighed for at starte eller samle et team. Selvfølgelig kan vi bruge "generalle" forums, men det ville være dejligt med noget der var direkte relaterende.



<quote>Noget der kunne være en fed feature...</quote>

Super-fed ide!

Jeg tror, det ville være en rigtig god ide at samle udviklere sammen i teams og lave projekter sammen. Jeg synes at medlemmerne skal have en form for data på deres profil, der kan hjælpe til med at finde de rigtige personer til de rigtige opgaver. For eksempel ku' vi alle have felter, der beskriver om vi er interreseret i netværk, streng-behandling, grafik, lyd, etc etc.

Men i hvertfald en slags "gruppearbejde" ville være en god ide.




>Noget der kunne være en fed feature på Udvikleren, var en form for et forum og hvor vi udviklere havde mulighed for at starte eller samle et team. Selvfølgelig kan vi bruge "generalle" forums, men det ville være dejligt med noget der var direkte relaterende.

Helt sikkert! Har også gået og rodet med ideen i lang tid, og var faktisk også i gang med den på et tidspunkt. Der er ingen tvivl om at det er en god ide, og det skal helt sikkert også nok blive til noget på et tidspunkt, jeg skal bare liiiiige have tiden til at lave det :-). I mellemtiden må i meget gerne komme med flere ideer!!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t