Udviklerne.dk død og sådan :(

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #31 @ 17.01.02 15:52
Hej alle sammen

Er det bare mig eller er Udvikleren.dk ved at dø ??? Jeg har været med siden starten af sitet og de sidste par mrd. er Udvikleren.dk begyndt at opføre sig underlig ik' nok med at der ikke er for mange til at svare på spm. så tager siden en halv krig at hente ned mellem kl. 15 og 20 tror det er der er går galt folk gider simpel hen ikke vente, mit råd vil være at skifte udbyder, men det er dit kald Kasper..

[:Zephid:]
Mads Madsen



<quote>Hej alle sammen

Er det bare mig eller er Udvikleren.dk ved at dø ??? Jeg har været med siden starten af sitet og de sidste par mrd. er Udvikleren.dk begyndt at opføre sig underlig ik' nok med at der ikke er for mange til at svare på spm. så tager siden en halv krig at hente ned mellem kl. 15 og 20 tror det er der er går galt folk gider simpel hen ikke vente, mit råd vil være at skifte udbyder, men det er dit kald Kasper..

[:Zephid:]
Mads Madsen</quote>



Jeg har også oplevet alskillelige gange hvor Udvikleren.dk gik utroligt langsomt om at hente, samt måske endda ikke engang kunne findes. Jeg har direkte kabel-forbindelse til internettet med 256 kbit linie, så det burde jo ikke være noget problem for mig at hente sitet ned.

Anbefaling fra min side: Skift udbyder der er hurtigere til at hente. :)



Mvh.
Lars Haslev
:)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************



User
Bruger #75 @ 17.01.02 20:41
Det tager også næsten tyve sek. at hente siden for mig...?


Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk




For mit vedkomne er der ikke de store problemer med at hente siden ned. Derudover tror jeg ikke siden er ved at dø, men nok bare er inde i en trist periode. Jeg har ihvertfald lige siden jeg blev tilmeldt denne side, næsten besøgt den hver dag og den vokser da rimeligt meget fra tid til anden, så jeg tror bare vi skal vente til en ny periode hvor folk begynder at vende tilbage til Udvikleren.

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤



Hvsi der endelig er noget der har ødelagt denne side, så er det de mange fuskere, siden vi har fundrt ud af at de er her, er det altsamen blevet til noget pis! SMUT DOG FUSKERE! SKRID MED JER!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤



t