Kina bugner af Vista-kopier

Tags:    it-nyheder

Microsoft har bogstavelig talt ikke en kina-mands chance for at hamle op mod Vista-kopier, der florerer i Kina.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29858



Er jeg den eneste der tænker at hvis den kan købes i kina for ca. 1400 kroner, så skulle man måske lige finde en kinesisk netbutik og få handlet lidt der. Så kan portoen jo være ligemeget når man taler om sådanne besparelser?

Problemmer er vel så at man gerne vil have systemet på dansk. Men ma kan vel så vælge det på engelsk ;)



Det er jeg egentlig ikke sikker på, man kan. Det kan man da ikke i XP, kan man?:|



Hvorfor ikke?
Tror da ikke Microsoft har lov til at umuligører import af deres varer fra kina til europa. Det vil jeg udmidbart tro er ulovligt da, det måske kan betragtes som en form for toldmur fra firmaets side. Men hved det ikke? Alternativet er at nok så bare at Vista med Kinetisk som sprog er billigere end med engelsk som sprog!



så skal du også lige huske på at skattefar kommer... men det har kineserne sikkert også en løsning på...



Reelt burde du sagtens kunne købe Vista i Kina og downloade language pack på engelsk. Den fylder dog 1.5gb, men de kan downloades gratis fra Microsoft.



Hva med på dansk?



t