SanDisk laver 12 Gb kort til telefonen

Tags:    it-nyheder

Den amerikanske producent af flash-hukommelse SanDisk bruger CES til at vise nyt microSD-kort med 12 Gb lige til at komme i telefonen.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1875



Tror også min næste mobil jeg vil købe (når den jeg har ikke har det så godt mere)skal være en mp3 egnet mobil. Tror det er den vej udviklingen går.



Tror også min næste mobil jeg vil købe (når den jeg har ikke har det så godt mere)skal være en mp3 egnet mobil. Tror det er den vej udviklingen går.


Haha . ja tror også udviklingen fortsætter den vej .. Men jeg er jo en af de der smarte drenge med en 3310 :D . Har jeg haft siden jeg gik i klub :D




tja, min næste telefon bliver en MokoPhone



Wow en 3310... Argh nice, det er jo en af de nye modeller. He he...



Jeg er super glad for min iPod Touch som jeg synes er intet mindre end fantastisk, så min næste telefon skal være noget a la iPhone såfremt der sker nogle få, især software, forbedringer.

Min gamle gamle Nokia trænger også snart til en udskiftning, men mobiltelefoner har aldrig sagt mig noget, men efterhånden som de bliver mere og mere som en mini-computer begynder det at blive interessant.



Min næste telefon kunne også godt blive en iPhone. Men ikke før den fås med GPS som nokia's n810 eller hvad den nu hedder. Synes bare stadig der er alt for lidt plads på telefoner. 12 GB på en multimedie-telefon er sgu bare ikke nok.



Min næste telefon kunne også godt blive en iPhone. Men ikke før den fås med GPS som nokia's n810 eller hvad den nu hedder. Synes bare stadig der er alt for lidt plads på telefoner. 12 GB på en multimedie-telefon er sgu bare ikke nok.


MokoPhone'en Neo1973 kommer med GPS, når den bliver sat til final-salg.(developer priviews er til salg for 300 dollars, 400 for den fulde deluxe-udgave)



Tror min næste bliver en iPod.
Lige nu har jeg en Nokia 6300, som ikke kan anbefales så godt,
da standard hukommelsen kun er på 128 mb. Jeg har skiftet til 1 GB, men så er der mange funktioner der ikke virker, PGA. overflytning af filer. Derudover kommer der meget meget nemt ridser i den, da den er i børstet stål :P Det var faktisk et impulskøb ved kassen :D



Er enig med Jonas(Decko). Hvis man kan få GPS i sin mobil for billige penge så ville det seriøst jo også være nice.

Jeg tror at iPhones touchscreen skærme er utrolig irriterende når man skal smser? Og det er frem for alt stadig en af de vigtigste funktioner på en mobil, hvis du spørger mig.

Tror jeg vil have en med både trykfølsomskærm og tastatur. Men vedrørende Jonases input, så syntes jeg personligt at 12 gb er mere en rimeligt. Er selvfølgelig ikke nok til alt sin musik, men det er ikke noget der irriterer mig. Klare mig endda næsten helt fint med de 2 gb som jeg har på min i øvrigt elendige Creative Muvo V100 mp3-afspiller.

Det vigtigste krav for mig er vært fald bare at min mp3 bygger på flash hukommelse. Og det kan man jo være sikker på de har i en mobil.



Indlæg senest redigeret d. 10.01.2008 22:20 af Bruger #5097
Min næste telefon kunne også godt blive en iPhone. Men ikke før den fås med GPS som nokia's n810 eller hvad den nu hedder. Synes bare stadig der er alt for lidt plads på telefoner. 12 GB på en multimedie-telefon er sgu bare ikke nok.


MokoPhone'en Neo1973 kommer med GPS, når den bliver sat til final-salg.(developer priviews er til salg for 300 dollars, 400 for den fulde deluxe-udgave)


OpenMoko'en synes jeg er en god ide. Jeg er bare ikke vild med designet og den (efter min mening) lidt lille skærm.

Mht. Shafh og de 12GiB er det nemlig lige præcis fordi jeg vil have alt min musik på. For der er ikke noget der er mere irriterende end hvis man vil høre en sang man har, og man så ikke har den på sig, og det kan jeg hvis jeg går rundt med min normale iPod.



t