Windows 7-lancering allerede i efteråret 2009?

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
En tidsplan for udviklingen af efterfølgeren til Windows Vista sætter udgivelsen til efteråret 2009.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1901



Bliver interessant.



Allerede? :S
Tror med stor succes de kan vente et år med udgivelsen. Hvor mange tiltrækkende nyheder vil Vienna kunne nå at have?



Det er vel det der er idéen. Lidt ligesom med OS X. De laver få nye features som folk gerne vil have, og på den måde tjener de flere penge.



Indlæg senest redigeret d. 21.01.2008 21:27 af Bruger #3275
Lige præcis med Vienna her kunner der måske være en god grund til at vente lidt: kernen omskrives og gentænkes så fundamentalt, at det næppe går lynende stærkt at få den færdigtskrevet. Jeg tror Microsoft gør sig selv og sine kunder en bjørnetjeneste ved at udgive så hurtigt.

Men det kan jo ske at jeg tager fejl, og de viser sig sagtens at kunne nå det.



Hvorfor overhovedet udgive noget nyt, når det bare bliver rakket ned af folk der ikke kan finde ud af nye ting, ligesom det sker med vista og office 2007...?



Men man udgiver så hurtigt efter hinanden, så tror jeg også Microsoft får sværere med at "tvinge" folk til at skift, ligesom de gør lidt vedrørende Vista, hvor de stopper salg af, ikke udgiver dicertX til XP og så videre. Hvis intervallet imellem vær udgivelse bliver mindre vil man lettere kunne springe en udgivelse over.

Men, man må da sige det da er bedre end inaktivitet ligesom jeg personligt syntes der skete vedrørende Internet Explorer og nogle af sikkerheds følsomme komponenter inden udgivelsen af vista.



Indlæg senest redigeret d. 22.01.2008 18:04 af Bruger #5097
User
Bruger #80 @ 22.01.08 19:21
Shafh, "sikkerheds følsomme komponenter" er vel ikke et problem for dig, der formaterer din computer en gang om måneden? :)



Shafh:
Microsoft tvinger ikke folk til at skifte! Har du en licens til XP, 2000, 3.11 osv. kan du stadigvæk bruge de systemer...! Det er ikke sådan at styresystemerne bliver ubrugelige når der kommer en ny udgave. Supporten på xp, fortsætter til 2014, og supporten til 98 sluttede også først i 2003.
At de ikke udgiver directX til xp, er vel det samme som at de ikke udgiver windows media player til windows version 1: Styresystemet er forældet!

Hvordan kan det være folk glemmer alle de andre udgaver af windows som microsoft har udgivet? Forskellen mellem xp og vista er mindre end forskellen mellem 3.11 og 95.
De flere krafter vista skal bruge mere af maskinerne end xp, kan sammenlignes med de krafter en dos maskine skulle have mere, ved skiftet til 95.

Linux folk siger omkring linux: "Folk skal blot vende sig til det anderledes udseende og funktionalitet!" hvad om de gjorde det ved vista og office 2007?



Nick:

Jeg har prøvet at holde mig fra at kommentere på dit første indlæg, men på dit nye indlæg fremgår det om muligt endnu tydeligere, at du kun er ude på ballade og på at genere andre folk.

Jeg vil gerne bede dig om, at blande "Linux folk" og "Linux" udenfor ligningen. Du er den eneste der nævner Linux i dette sammenhæng, og alligevel insisterer du på at vi er ude efter at sabotere dit styresystem-of-choice.

Istedet for at lange ud efter folk fordi de kritiserer, så bør du langt hellere lange ud efter selve kritikken, når du føler den er uberettiget. Hvis du synes det er for grelt at kritisere Vista for sine tårnhøje systemkrav, så sig det istedet for at tilsvine en hel befolkningsgruppe, der overhovedet ikke har noget med sagen at gøre.



Jeg kritiserer kritikken af vista, og henviser til at man ikke ser samme kritik andre steder. Man ser ikke lige så stor kritik af linux som man ser hos windows. Hvorfor?

Som med enhver anden styresystems-diskution så er der to lejre, pro windows og pro linux. Begge lejre bekriger hinanden med arme og ben. Men ingen kan tåle kritikken af deres eget foretrukne system. Hvorfor skal man have den dobbeltmoral?

Udover at kritiserer kritikken af windows (især vista) kritiserer jeg også folk der ikke kan tåle der findes personer der kan lide et bestemt system. Om linux-folkene vil det eller ej, så nære de fleste et ubegrundet microsoft had. Og ja, jeg siger linux-folkene og windows folkene, for der findes ikke mange lindows folk!

Hver eneste gang der kommer en nyhed fra microsoft, bliver det sablet ned af linux brugere, hvorfor?
Hver gang der kommer noget kritik af linux-folk og deres styresystem, synes de det er forkert og upassende, men de må gerne selv kritiserer alt og alle omkring sig, så længe de ikke bruger linux.

Windows er et glimrende styresystem til alle grupper. XP er og bliver forældet, microsoft er ikke ude på at overtage verden, men, og ja jeg bruger linux folk igen, de fleste linux folk mener det modsatte!

Som du nok har lagt mærke til, så kritiserer jeg gerne mennesker, ja det gør jeg. Og ikke kun indenfor dette emne, men alle emner, fordi mennesket er naivt, egoistisk og dumt, men ingen vil accepterer det!



<< < 12 > >>
t