Så er der Windows 7-download til alle

Tags:    it-nyheder

Den offentlige beta-udgave af Windows 7 bliver fredag morgen sluppet løs til masserne.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2897



Når weekenden starter, så skal den prøve installeres på min gamle Athlon XP. Jeg er spændt på at se hvor meget bedre Windows 7 er i forhold til Vista. Den kunne sagtens køre det men den tog alt for mange ram, så det bliver spændende at se hvor meget mindre den bruger i resurser.



Windows 7 kører overraskende godt og stabilt, glæder mig dog til at se en x64 udgave af det :)

Man kan tydeligt se at de har lært en del af udviklingen af Windows Server 2008 kernen!



Ja så skal der fanme leges. Det bliver super. Jeg går ud fra at Windows 7 beta'en ikke vil skade min Vista-partition hvis jeg installerer den på en sekundær.

Ved i hvor lang tid beta-testen forløber over?
Det bliver sjovt.



går ud fra at din key holder i de standard 90 eller 180 dage, men Beta 2 kommer formentligt inden for et par måneder.

Udover det regner jeg med at de kører beta stort set indtil RTM, kan dog ikke finde noget roadmap på det, men mon ikke det snart kommer? :)



går ud fra at din key holder i de standard 90 eller 180 dage, men Beta 2 kommer formentligt inden for et par måneder.

Udover det regner jeg med at de kører beta stort set indtil RTM, kan dog ikke finde noget roadmap på det, men mon ikke det snart kommer? :)


Så vidt jeg husker, så kommer der kun én offentlig beta af Windows 7, og licensen skulle vidst køre til omkring 1. august.

Efter det går der én måned til den éne RC der kommer, altså omkring 1. september.

Og den licens vil så nok virke indtil den endelige release som nok først kommer omkring årsskiftet, måske allerede i november.

Men tag det med forbehold, har ikke lige tid til at finde kilder, så det er ikke 100% sikkert.

Men bare hvad jeg husker at have læst fra Microsoft.

M.v.h. Johnny



Hvor downloader man det? :s kan ikke finde en stor knap hvor der står download mig! :D?



Der kan først downloades hen mod aftenen. Nederst på Version2 er der en bruger der skriver han har læst det er fra om eftermiddagen i USA så det er først ca 8 timer senere her i DK.



Hvis jeg skal prøve betaen af Windows 7, skal jeg så til at formatere min computer? :S



@Dan:
Eller oprette en ny partion og sætte den til at være den aktive partion.



Lige meget



Indlæg senest redigeret d. 10.01.2009 13:34 af Bruger #5097
t