Microsoft lukker for Windows 7-beta efter stormløb

Tags:    it-nyheder

<< < 123 > >>
Frigivelsen af den første offentlige betaversion af den kommende udgave af Windows blev stoppet, fordi Microsofts servere ikke kunne følge med.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2903



He he oplevede jeg også.
Hele fredag kunne jeg ikke få kontakt til siden, og da jeg endelig kunne her i dag fik jeg også den besked.
Men jeg skal bare være en af de 2,5 mio. Men det er nok ikke så svært, hvis man følger med ;)

Se beskeden: http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx



Indlæg senest redigeret d. 10.01.2009 18:16 af Bruger #5097
Jeg nåede at få fat i en.. Skal installere i næste uge og se hvad der er i vente til microsoft's næste forsøg :D



Snyd. Jeg vil også have et download nu :'(
He he



Så er der sku huld igennem igen :)



Nå, jeg var ellers igang med at uplaode programmet til en server.. :P



Jeg er ved at hente iso'en, er på 76 %, er spændt på at se hvad microsoft har lavet denne gang.

Jeg må indrømme at jeg var skeptisk da vista kom, og jeg svorg jeg ikke ville have det, og at jeg ville fortsætte med xp. Jeg blev dog overtalt til at få en pc med vista, og må indrømme jeg fortryder det bestemt ikke. Så håber bare windows 7 bliver endnu bedre end vista viste sig at være.



I vært fald kommer du til at benytte det (og eje det) på et eller andet tidspunkt - ligegyldig om du vil eller ej.



Hmm det er da meget fint. Der synes at være lidt driver problemer med mit lydkort

+Lavt ramforbrug i forhold til vista
+Hurtig boot tid
+Funky interface man lige skal vænne sig lidt til



Har i bruger med at hente Windows 7 kan i bare hente Mac OS X istedet. Det er sgu næsten det samme....



Har i bruger med at hente Windows 7 kan i bare hente Mac OS X istedet. Det er sgu næsten det samme....

Hvor er det lige at det er samme system?

Windows 7 er alt det Vista skulle ha været og klart det bedste Windows desktop sysetm til dato.

Man kan tydeligt se at udviklingen af windows server 2008 og alle fejlene fra Vista har båret frugt i form af et seriøst, solidt, gennemarbejdet OS som helt sikkert bliver meget mere populært end Vista.

Jeg håber dog at Microsoft denne gang er mere åbne overfor os som udviklere, med dokumentationen til de nye windows funktioner



<< < 123 > >>
t