Tak for alt

Tags:    udvikleren.dk

Tak for alt, her på Udvikleren. Jeg er flad, broken, falit. Bye bye. I'll miss you.



What The Fuck? Kim, hvorfor skriver du det?



Det lyder godt nok ubehageligt. Har du lyst til at snakke ?



Kim, det synes jeg godt nok også at det gør. Skriv endelig her hvis det er.







Hej, tak for response, det havde jeg slet ikke regnet med. Jeg har været super glad, for de timer jeg har tilbragt her på udvikleren. Men jeg har brugt alle mine ups, og har ikke fået nogen igen (flok glemmer at lukke tråde, og dele ups ud). Men tak igen. Havde også 100 projekter jeg gerne ville lave, men det at være webmaster er lidt et utaknemlig job, ros det giver vi ikke hinanden. Nå, nu vil jeg lade være med at lukke mere lo*t ud. Tak for jeres surport. Det varmer.




Indlæg senest redigeret d. 20.05.2009 14:04 af Bruger #4457
Hej, tak for response, det havde jeg slet ikke regnet med. Jeg har været super glad, for de timer jeg har tilbragt her på udvikleren. Men jeg har brugt alle mine ups, og har ikke fået nogen igen (flok glemmer at lukke tråde, og dele ups ud). Men tak igen. Havde også 100 projekter jeg gerne ville lave, men det at være webmaster er lidt et utaknemlig job, ros det giver vi ikke hinanden. Nå, nu vil jeg lade være med at lukke mere lo*t ud. Tak for jeres surport. Det varmer.


Phew...synes bare dit indledende indlæg lød meget suicidal.



Samme her!! Jeg indrømmer at jeg havde gået med et halvt øre klistret til nyhederne hver aften.
Dejlig at høre at det ihvertfald ikke er så slemt som jeg troede.



t