Udvikleren i Google chrome

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Ja jeg bruger google chrome og udvikleren ser ikke særlig godt ud i den, Boksene med Login & teknologier hopper jævnligt ind næsten midt på skærmen og gør at man ikke kan læse en artikel eller en post, hvilket er voldsomt træls.
dette problem har jeg også på arbejde, vor den eneste browser der er er IE 6.0



14 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato


Årsagen til dette er sådan set meget enkelt... google chrome sucks... >-<

Anvend IE 8 eller firefox som web-browser - så har du en 100% garanti for at dine sider vises ordenligt, Kasper Torp.

Ked af det, men jeg har selv prövet Chrome og jeg er ikke imponeret.



det gør min da ikke ?


Har du opdateret til den seneste version?
Jeg har version 3.5 og den gør det da, og det har 3.0.11 da også gjordt?



Chrome har IMO gengæld et lækrere og mere brugervenligt interface. Den kan køre JavaScript hurtigere en Firefox og den har en super nyttig "Ny fane" sidde, hvorimod FF blot har en ligegyldig "Dy har åbnet en ny fane" side.

Sorry. Jeg ved godt at det er offtopic, men jeg følte at jeg måtte forsvare Chrome, nu andre har svinet den til.

Martin TH. Sonne: Jeg har nu aldrig været ude for at Firefox har kunnet vise en side som Chrome ikke også har kunnet vise, men jeg har været ude for det modsatte. Så jeg syntes ikke at din påstand holder :)



+ at man kan søge i google bare ved at skrive oppe i URL'en :D
Det gør jeg da også i IE8? :)



Årsagen til det er ikke Google Chrome, men derimod at udvikleren.dk css er dårlig som jeg mener iøvrigt også blev kommenteret da sidens nye design blev lanceret.

Antager det stadig er denne fejl:
http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx/17/25166/





@ martin

som nørden siger har det ikke noget med Google chrome at gøre.
og min begrundelse for at bruge google chrome, er at den ikke har alle "adds on" og at den kører væsentligt hurtigere end IE 8 (efter min mening)
+ at man kan søge i google bare ved at skrive oppe i URL'en :D



hmm, nu bruger jeg så: Safari og det virker udemærket. :S



@ martin

som nørden siger har det ikke noget med Google chrome at gøre.
og min begrundelse for at bruge google chrome, er at den ikke har alle "adds on" og at den kører væsentligt hurtigere end IE 8 (efter min mening)
+ at man kan søge i google bare ved at skrive oppe i URL'en :D

Firefox har da heller ikke addons medmindre du selv installerer dem. I Firefox søger du også på Google ved at skrive søgeordet i urlen.



det gør min da ikke ?



kan godt være jeg ikke har opdateret, og det er nok derfor :)

men bruger safari nu og det virker udemærket :)



<< < 12 > >>
t