Godkendelse af artikler igen og igen og igen og ...

Tags:    udvikleren.dk

Hej Admin, Co-Admin og medlemmer af Artikel-jurien.

Den 13. juli (i år) indsendte jeg nogle artikler til udvikleren.dk i den tro, at menige brugere af siden også ville få mulighed for at læse dem.
Hvilket tilsyneladende ikke skal være tilfældet.

Det er muligt, I har travlt med andre gøremål. Og naturligvis skal I også lige samle kræfter efter en lang sommerferie. Men det er over to måneder siden nu, så efterhånden må de ligge øverst i bunken.

Det kan naturligvis også tænkes, at mine artikler ikke matcher Jeres standard på siden. Men hvis I mener, de ligger under lavmål, kan I så ikke lige sende mig en mail, så jeg ved hvordan landet ligger.

MrLES



En rigtig fed information ville være navnet på denne artikel...



En rigtig fed information ville være navnet på denne artikel...


Jeg vil formode, at de respektive på siden kan finde artiklerne gennem mit brugernavn, men ok

- Webdesign i Børnehøjde -

og 'denne artikel' er mere end een. Faktisk har jeg fire stykker liggende til godkendelse.
De var egentlig tænkt som en serie, men med de betænkningstider man holder sig, kommer der sandsynligvis ikke flere.

MrLES



Det kan da vel ikke passe, du må have set forkert på tiden, jeg mener - Daniel Frost har jo lige fået en ny artikel igennem - det kan vel ikke passe der er forskel på folk/artikler

(P.S. der er en del sarkasme i ovenstående, hvis ikke det skulle være gået op for nogle)



Indlæg senest redigeret d. 21.09.2009 13:04 af Bruger #2730
Vi kan desværre ikke se hvem der har skrevet de forskellige artikler der venter godkendelse, da de alle er anonymiseret.

Men ja jeg kan godt se dine artikler nu når du skriver til mig. Statussen er enlig den at der underlig nok ikke rigtig er nogen i Artikel Juryen der har kommenteret eller stemt om den (jeg har dog).

Dette er også lidt dårligt. Jeg ved ikke lige hvor mange vi er i Artikel Juryen men den er ikke særlig aktiv.

Dertil ved jeg ikke hvornår en artikel har været nok i juryen til den kan "udgives". Ved ikke om Kasper står for det?

Men kan godt følge dig MrLES. Juryen kan godt lige tage og tage stilling til de cirka. 7 artikler der venter en bedømmelse.



Hejsa,

Der var engang hvor en masse her på Udvikleren.dk fortalte mig at det var for dårligt at det tog så lang tid at få godkendt artikler. Jeg fortalte gang på gang at det at godkende og afvise artikler ikke var helt så lige til, fordi at kvaliteten var utroligt svingende, men det var der ingen forståelse for - hvis bare de kunne få lov til at hjælpe til, så ville det hele gå meget hurtigere. Derfor konstruerede jeg artikeljury systemet, og godkendte 15-20 medlemmer. I starten gik det nogenlunde, i dag er det faktisk kun Shafh der kommenterer på de fleste af artiklerne - resten gider tilsyneladende ikke mere. Kan jeg forstå dem? Desværre ja, for det ER et trist stykke arbejde, men det har jeg jo hele tiden sagt :). Derfor er det stadig sådan at visse artikler ryger langt hurtigere igennem systemet, fordi de har en højere kvalitet end resten, fordi de kommer fra en betroet forfatter, eller fordi at juryen reagerer positivt på den. Som regel er det førstnævnte der gør sig gældende.

MrLES, jeg behandler dine artikler nu.

Mvh.

Kasper (TSW)



Hej Kasper (TSW).

Jeg takker for din tilbagemelding, ommen der mellem linierne kan spores en vis irritation over at blive presset til bedet.
Men det er vel kun forståeligt, når I - som du skriver - reelt kun er to om opgaven.

Jeg takker også for dine mails, selvom de indeholder en afvisning af mine artikler.
Naturligvis er jeg ked af begrundelsen, men respekterer fuldt ud afgørelsen. Det er jo derfor man har en web-ansvarlig.

Det er dog bemærkelsesværdigt, at du kl. 20:12 igangsætter en behandling af mine artikler, og allerede kl. 20:14 har afsendt tre mails med afvisning af samme.
:O :O
Det vil sige, at mine tre artikler, som tålmodigt har ventet i to måneder på godkendelse eller afslag, er blevet gennemlæst, testet og bedømt på bare to minutter.

Mmh.
Gad vide hvad udslaget havde været, hvis jeg ikke havde været så pokkers pågående.

Jeg håber dog, at du ved behandling af min sidste artikel - 'Tæller med asp' - ofrer lidt mere tid på bedømmelsen.

MrLES



Hej MrLES,

Hvad får dig til at tro at jeg først nu har læst artiklerne? Som du selv siger har de jo ligget der i lang tid, men beslutningen skulle jo netop gerne være op til andre end bare mig :). Derudover var min begrundelse ikke kun baseret på min holdning, men også de tilbagemeldinger jeg fik fra juryen, i det her tilfælde aka. Shafh. Det har intet med denne tråd at gøre :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t