Godkendelse af artikler

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hej.

Er der andre end mig der oplever mega lang ventetid på godkendelse af artikler her på sitet ?

Det er super ærgeligt og lige så demotiverende!

Hurtigere...

/Daniel



Jeg er selv med i artikel juryen, og forsøger da så vidt muligt at bedømme hurtigst muligt - jeg ved så ikke hvem der sidder med den endelige godkendelse og sørger for hvad der sker efter vores bedømmelser, men kan love dig for at langt de fleste af os svarer inden for et par dage efter der er nye artikler..



Jeg underkender på ingen måde artikeljuryens eller Kaspers arbejde - jeg er ikke i en position hvor jeg aner hvor hurtig jeres/deres process er.

Men vi kan dokumentere at med alle de forumtråde om sagen, så er den generelle opfattelse at godkendelsen af artikler foregår i sneglefart. Det er i min optik ikke usædvanligt at der går flere måneder fra en artikel er sendt ind, til den er fremme på forsiden.

Uden at vide hvor meget arbejde der ligger i at godkende artiklerne, og hvor mange artikler der kommer ind, må jeg dog erklære mig enig i at en ventetid på flere måneder er lovligt meget.

Hvad skal der til for at øge tempoet? Flere artikeldommere? Mere engagerede artikeldommere? Færre artikler? Bedre artikler?



Indlæg senest redigeret d. 29.09.2009 11:54 af Bruger #8223
Jeg syntes også at det går for langsomt.

Det jeg tror der sker er, at vi som jury skal godkende artiklerne og så skal Kasper måske også godkende artiklerne manuelt i stedet for at lave et point system hvor,når artiklen har nok point ryger den automatisk på forsiden. Jeg har selv lavet et lignende system til at moderere lydklip på min hjemmeside.

Ved ikke om det er noget man kunne kigge på, Kasper?



Som Mall også siger, er det noget vi næsten lige har diskuteret, men jeg svarer gerne igen.

>Jeg er selv med i artikel juryen, og forsøger da så vidt muligt at bedømme hurtigst muligt - jeg ved så ikke hvem der sidder med den endelige godkendelse og sørger for hvad der sker efter vores bedømmelser, men kan love dig for at langt de fleste af os svarer inden for et par dage efter der er nye artikler..

Sjovt du siger det, for jeg har ikke set dit navn derinde i meget lang tid. Der har været adskillige artikler hen over de sidste par måneder, hvor Shafh har været den eneste der har kommenteret. Det står uhyre meget i modstrid med det du siger, Simon :)

Jeg har skam overvejet et system ala det du beskriver, men hvad hjælper det, hvis stort set ingen fra juryen stemmer?

Vi er enige om at visse artikler får lov at vente lidt længe, men de mange måneder der snakkes om her, står i stærk kontrast til de 7 dage Daniel's artikel har ventet indtil videre :). Jeg forstår godt at folk gerne vil have gennemgået deres artikler så hurtigt som muligt, men af de årsager som jeg har beskrevet i den tråd som Mall linker til, så kan det altså ikke altid gå sådan.

Daniel, din artikel har på nuværende tidspunkt én stemme fra juryen af, og den er ikke positiv. Skal jeg følge deres afgørelse skal den altså afvises nu, men mit håb var at der kom flere stemmer ind.

>Hvad skal der til for at øge tempoet? Flere artikeldommere? Mere engagerede artikeldommere? Færre artikler? Bedre artikler?

Ja, JA, nøh, og ja tak :)


Mvh.

Kasper (TSW)



En ting jeg måske kunne ønske var mere transperans hvad angår ens artiklers status. At man fx kunne følge med i hvor mange gange artiklen er blevet læst af jury-medlemmer, og hvor mange stemmer/kommentarer den har fået(ikke nødvendigvis hvorvidt de er positive eller ej)

EDIT: Jeg sammenfatter lige en ønskeliste til artikelsystemet og poster en ny tråd, så vi kan holde emnerne adskilt.



Indlæg senest redigeret d. 29.09.2009 14:00 af Bruger #8223
Hvad skal der til for at øge tempoet? Flere artikeldommere? Mere engagerede artikeldommere? Færre artikler? Bedre artikler?

Ja, JA, nøh, og ja tak :)


Lige for at hoppe off-topic i et øjeblik.. Jeg har ansøgt til artikel juryen.. Hvis der er så meget mangel på respons står jeg gerne til rådgihed :)



Ved godt det har stået noget stille, Kasper, er kommet hjem fra et år som udvekslingsstudent for omkring 2 måneder siden, så har ikke været logget på ret mange gange i det sidste års tid.
Det er ikke før et par uger siden jeg for alvor er begyndt at bruge siden igen, så skal nok lige få lettet røven og komme i gang igen ;)



Jeg ville gerne agere artikeldommer, men jeg blev ikke godkendt sidst jeg vidst nok søgte :)



Jeg ville gerne agere artikeldommer, men jeg blev ikke godkendt sidst jeg vidst nok søgte :)


Samme her



<< < 123 > >>
t