Select alle rows der er 1< endag gammel, Same slette alle der er ældre

Tags:    databaser

Hejsa Alle Sammen,

Jeg er i gang med at kode et panel der viser antal hits indenfor de sidste 24 timer, Har prøvet nu i 1 time, Men uden held,
Databasen har således:
lv_ip (besøgers ip)
lv_tid (CURRENT TIMESTAMP)
Så hvordan gør man lige dette :), Håber lige nogle er søde og hjælpe :)



9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nope, Det virker ikke, Beklager at måtte sige dette :), Hverken i php, eller i phpMyAdmin, Den skriver samme fejl, Men ellers tak fordi du gider hjælpe :)
PS: Databasen hedder: clansite_last_visit, Havde glemt og skrive det lagde jeg mærke til :P


Fold kodeboks ind/udKode 


Tidligere virker fint, og det gør denne også. Så hvis det fejler er det dig der laver et eller andet skævt. :)



SELECT * FROM tabel WHERE (currenttime - oldtime) > 1

Alt efter hvordan timestamp ser ud. Kan ikke lige huske det.



Indlæg senest redigeret d. 07.12.2009 21:05 af Bruger #6559
Ej Martin, Da kan da ikke passe eller hvad? Kan du ikke komme med det hele på engang? Eller hvordan? Da jeg bare har bøvlet rundt i det, Og bare vil have det til at virke.... Men ellers tak fordi du gider hjælpe :)



total antal de seneste 24 timer

Fold kodeboks ind/udKode 


eller optælling pr. time de seneste 24 timer

Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 08.12.2009 23:24 af Bruger #10216
Ups, Giv mig 2 sek



Indlæg senest redigeret d. 07.12.2009 21:56 af Bruger #14965
Den poster sql fejl:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'interval 1 day)' at line 1



Har tilpasset den lidt - så prøv evt. igen. :)



Nope, Det virker ikke, Beklager at måtte sige dette :), Hverken i php, eller i phpMyAdmin, Den skriver samme fejl, Men ellers tak fordi du gider hjælpe :)
PS: Databasen hedder: clansite_last_visit, Havde glemt og skrive det lagde jeg mærke til :P



Sådan, Nu virker det, Har rettet i det, Der manglede et "i" i where lv_td, = where lv_tid :), Men ellers virker det nu, Har rettet i det og så skal du have tusind tak!, Koden ser nu således ud:
Fold kodeboks ind/udSQL kode 




t