Kæmpe-galleri: Se alle billeder af Apple iPad

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
E-mail, Youtube, iTunes, e-bøger, webbrowsing, HD-video, interaktive kort og fotos pakket sammen i en 680 gram tung pc med 9,7 tommer berøringsfølsom skærm. Se alle funktionerne i Apples nye iPad.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3985&cst=4



Er dette i virkeligheden ikke en meget forsimplet udgave en af bærbar computer?



Er dette i virkeligheden ikke en meget forsimplet udgave en af bærbar computer?

Jo, det er jo netop det der er hele konceptet med den. At det skal være en forsimplet bærbar.



Cool - alt efter prisen kunne det da være man skulle anskaffe sig en ;-)



Jeg må tilstå at Apple har en meget dygtig marketingafdeling. Der er meget få computer firmaer der kommer i TV-nyhederne, og får masser af gratis reklame, blot fordi det præsenterer et ret banalt produkt.



Hehe jeps Bertel - på det punkt er de uhyre dygtige :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Cool - alt efter prisen kunne det da være man skulle anskaffe sig en ;-)

Man kan så spørge sig selv om det rent faktisk er værd at købe sådan en, fremfor fx en netbook eller en smartphone.

Og så skal du nok ikke regne med at et Apple-produkt nogensinde bliver noget man køber for prisens skyld ;)



Tror uden tvivl det bliver en succes og den skal nok få sig et solidt marked. Amazone Kindle blegner hvert fald lidt i forhånd til,

Men sig mig, er der nogen der ved hvilke typer applikationer som kan køre på maskinen? Kan almindelige MacOS programmer køre på den? Og hvad med iPhone programmer? For tror først der at det begynder at blive interessant :).



Har siden rygterne har været fremme syntes at dette virkede som et dødt produkt. Men jeg må indrømme at jeg, af grunde jeg ikke kan forklare, har en hvis "sådan en må jeg have en dag"-følelse. Det bliver dog nok ikke lige i det næste stykke tid - måske når vi når til en v2 eller v3.

Ang programmer så kører den iPhone/iPod Touch programmer - og også specielle programmer udviklet til iPad'en.



Man skal jo ikke købe den hvis man skal bruge en bærbar. Hvis man skal have en gadget som man kan gå på nettet med, læse bøger med eller se billeder med, så tror jeg at den passer perfekt.



Umiddelbart ville jeg kunne finde på at købe den for Sci-Fi værdien i at have en "datapad". ;)



<< < 12 > >>
t