Webhost

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg er på udkig efter et godt server host til:
* PHP 5 (min 2GB plads)
* MySQL (min 4GB plads - meget gerne mere)
* Cronjobs
* Subdomains
* Gerne fri trafik.
* Mail
max 1000kr pr mdr.

skal muligvis over i noget deticated, men jeg er ik super klog på server opsætning..

hvad bruger i selv til store sider?
søger ikke host som: one.com, webhosting.dk osv.





Indlæg senest redigeret d. 09.04.2010 17:08 af Bruger #3427
Eventuelt en erhvervs løsning hos www.surftown.dk ?



Jeg har gode erfaringer med Unoeuro.com.
Du kan jo også tage et kig på Inforce, som Udvikleren bruger. Har ikke oplevet, at Udvikleren har været nede endnu.



.... Måske en idé kunne være at kigge på sider du vil tro har lignende trafik mængde som det du skal bruge, og så tjekke op på hvilken host de bruger ;)



tak for de forslag der er kommet, jo jeg kunne godt kigge på andre sider, men kunne lige så godt høre hvad folk havde af erfaringer syndes jeg :)



Det er nogle ret store krav du har til plads. Hvad skal du bruge alt den plads til? Når du skal bruge så meget plads (6GB+), så er det nok en god ide med en dedikeret server eller noget VPS.



kim lige nu bruger jeg ~1gb på SQL (forum med mange bruger) og bruger en del plads til useravatars osv..



Indlæg senest redigeret d. 09.04.2010 20:42 af Bruger #3427
1gb til brugere er også ENORMT meget (!!)



Hej Kenneth.

Nu har jeg en dejlig server der godt kunne trænge til at lave noget, så hvis du vil, kan vi godt lave en periode hvor du prøver det af hos mig.

Der er bare lige et men - Cronjobs og sådan noget er jeg bange for at du må kode dig frem på en anderledes måde, det kan godt give lidt problemer med MIN sikkerhed kunne jeg forstille mig.

Du kan kontakt mig på privat besked.

Det skal lige siges at jeg langt fra er kongen af Linux, men, jeg forsøger at løse alle problemer jeg støder på.

Mvh. Danni.



simon det er da ik unormalt, forum-indlæg osv flyder jo :) (434.602 indlæg lige pt)



Ja, fora kan nemt komme til at fylde rigtig meget! Med dine krav vil jeg foreslå dig en VPS løsning. Evt. i Tyskland hvor det er meget billigere end i Danmark. Det kræver selvfølgelig at du bruger noget mere tid på at sætte det hele op, men til gengæld får du mere frihed og skal ikke bekymre dig om trafikforbrug, pladsforbrug og serverens performance. Tror det vil være svært for dig at finde et webhotel som vil leve op til alle dine krav.



<< < 12 > >>
t