Kæmpe Photoshop brush søgemaskine

Tags:    grafik webdesign

Hey alle

Jeg har lavet en søgemaskine til photoshop brushes hvor jeg på nuværende tidspunkt har samlet 13299 photoshop brushes.

www.findbrushes.com

Hvad synes i om den?



Indlæg senest redigeret d. 12.04.2010 11:14 af Bruger #15827
Logoet, er sådan set det eneste, jeg lige løfter øjenbrynet omkring. Det er lidt intetsigende, tilfør noget mere power!

Ud over det, synes jeg, at siden er suveræn!



Udover at jeg ikke kan se pointen i 90% af de brushes folk laver(hvorfor er det interessant at kunne male med et billede af en pige der danser? det er jo en færdig tegning, ikke en pensel, sguda), så virker selve siden og sidens koncept ganske fornuftigt.







Indlæg senest redigeret d. 14.03.2011 09:30 af Bruger #15788
Ginial ide. Helt klart noget jeg godt kan bruge. Og syntes den fungerer ret godt, og er ret hurtig. Overhovedet ikke enig med Per om at der ingen pointe er i brushes. Men Emil, der burde være nogle beskrivelser af hvilken licens brushne er udgivet under.
Gerne også mulighed for kun at søge på brush under en bestemt type licens.

Men ellers genial. Men dertil er jeg meget enig med de andre omkring det grafiske.



Godt lavet og brugbart!.

Kan der komme lidt flere resultater pr side? hvis får mange resultater skal man sidde og bladre i lang tid..



Godt lavet og brugbart!.

Kan der komme lidt flere resultater pr side? hvis får mange resultater skal man sidde og bladre i lang tid..


Du kan trykke på de tre ikoner i venstre hjørne hvor der står:
Brushes per page:
[Show 8 results each page]
[Show 12 results each page]
[Show 16 results each page]



Overhovedet ikke enig med Per om at der ingen pointe er i brushes.

Læs lige hvad jeg skrev én gang til :) Jeg sagde at jeg ikke kan se pointen i halvfems procent af de brushes der bliver lavet fordi de reelt ikke tjener det formål brushes tjener. -- hvad er pointen i at lave brushes, pensler hvormed man tegner/maler et større motiv på den ene eller anden måde, der reelt er færdiglavede motiver der ville give mere mening som copy/paste tegninger eller lignende. Hvorfor giver det mening at tegne med en pige der danser? Det ville give mere mening at have et clipart af en pige der danser man kopierede ind i sit dokument hvor det skulle bruges.



Indlæg senest redigeret d. 13.04.2010 13:25 af Bruger #8223
Det kunne være mere rart med nogen gode billedsøgnings hjemmesider, især nu hvor Stock Xpert er blevet købt af istockphoto. Der mangler virkelig en hjemmeside med et godt brugervenligt interface der finder billeder som er royaltee free eller kan købes licens til brug for billige penge.

Istockphoto og mange af de andre billeddatabase hjemmesider er simpelthen alt for dyre



t