Bedømmelse og forslag søges.

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Vil godt høre hvad i mener om udseendet på siden:
http://billigescripts.dk/

Meget simpelt - Også meningen, men lidt for simpelt måske?
Det er kun forsiden er er lavet.

Men jeg syens ligesom der er noget "galt" med det..

Nogen som lige har et par forslag eller konstruktiv kritik ?:P

*ps ved der er fejl i IE, men kan ikke rigtig få den til at gøre som jeg vil lige pt. Så vil være godt hvis benytter FF eller Chrome.

Selvom den godt kan vises fint i IE :)



Indlæg senest redigeret d. 24.04.2010 11:32 af Bruger #11875
Tilføjet baggrunds billede. I en 10% styrke



Indlæg senest redigeret d. 24.04.2010 14:44 af Bruger #11875
Dejligt enkelt design, men er lidt i tvivl om der bør være et baggrundsbillede.



Kan være du har ret med baggrunden.. Men så skal jeg ihvertfal have lavet runde hjørner på indholdet. for ellers bliver det da alt for kedeligt :)




Kan du have ret i :D
- Men alt i alt, så ser det jo godt, ud :)



Virkelig ingen som har nogle forslag?...

OBS. masse nye lavet nu





Indlæg senest redigeret d. 25.04.2010 15:15 af Bruger #11875
Det ser meget bedre ud, men find et andet top banner og fjern eller find/lav en ny baggrund



Takker, Fjerner baggrunden indtil jeg finder noget bedre hvis jeg gør :D
Og topbanner vil jeg se hvad jeg kan finde.



NU er der et logo som passer bedre ind. og baggrunden er væk.

:) takker for forslag.)



Jeg ville skrive din bjælke menu om så den kun har små bogstaver. Faktisk har jeg altid synes det en dårlig ide både at have en bjælkemenu og en søjlemenu, jeg plejer at glemme eller overse ekstensen af bjælke menuen.

Synes også en boks uden overskrift er rimelig dårlig, overskriften skulle jo gerne give mig en ide om indeholdet. Anden bøkse i venstre søjle.

At placere en reklame lige i det gyldne snit især på din forside gør muligvis folkene bag reklamen glade, men min første indskydelse var at du solgte hosting.

Midter søjlen bliver justeret afhængig af browser winduet. Dette er sikker ikke dårligt på små browsere, men på en 2000px bred browservindue giver det ufatlig lange linier.

Der er en gråagtig bjælke i toppen af din side i FF, som jeg ikke er sikker på skal være der. Den giver ihvertfald ikke noget udover at rykke din side ned.

Er firmaets navn "Billige Scripts" som der står i banneret eller "Billigescripts.dk" som der står i velkomst beskeden og copyrigth, du bør vælge et navn og bruge det konsekvent.

Iøvrigt mangler der et 'c' i den første tekst 'ontrary' skulle være 'Contrary', siger kun dette i tilfælde af at det noget i din kode der fjerner det.


Det var vist lige hvad jeg kunne klage over :).



Takker for din vurdering Nørden :)

"Jeg ville skrive din bjælke menu om så den kun har små bogstaver."
Tror jeg ikke helt jeg forstår hvad du mener. Må du gerne lige forklare igen :D

Boksen i venstre side uden overskrift, det er fordi jeg har ingen ide om hvad jeg skal smide deri. :D Men enig der mangler en overskrift :)

Kan godt være jeg gør noget ved den reklame, ligger den et andet sted. Reklamen er dog ikke valgt tilfældigt, da det er samme som jeg selv bruger og alle produkter er garanteret at virke på deres servere.



"Midter søjlen bliver justeret afhængig af browser winduet. Dette er sikker ikke dårligt på små browsere, men på en 2000px bred browservindue giver det ufatlig lange linier."

Hvad foreslår du som maks bredde på den søjle, så den ikke bliver ved med at følge størrelser.
Jeg vil ændre det i løbet af dagen.



Den grå bjælke skulle da gerne også være der i IE og andre browsere. Det er ikke en fejl at den er der, det var mere for ikke at have det ens hele vejen. Laver den hvid i stedet.


Super du lige så jeg havde brugt forskellige måder at skrive navnet på , ændre det med det samme :D


"Iøvrigt mangler der et 'c' i den første tekst 'ontrary' skulle være 'Contrary"

^ en fail Copy paste :D dummy tekst :D



Takker mange gange. så er der noget at se på :P




<< < 12 > >>
t