Feedback på portfolio site ønskes

Tags:    grafik webdesign

Hejsa

Jeg vil såmænd bare have lidt feedback på mit nyoprettede portfolio site jeg har lavet ny hvor jeg springer ud som freelancer >> http://thomasfals.dk.

Ris og ros modtages med kyshånd



5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er jo et rigtig pænt site må man sige - det er enkelt og lige til :)

Som Henrik siger kunne sitet måske godt bruge lidt flere farver - måske en 1px border i samme farve som din øverste "bar" rundt om de forskellige projekter - og en padding på 3-4px mellem border'en og selve projektet.

Den sorte hover-taleboble er også en fik effekt - men har du prøvet med en mindre markant baggrundsfarve end sort? Det virker umiddelbart meget hårdt ift. resten af designet :)



Jeg vil gerne have lov til at sige, at det er sjælendt at man ser så farverigt website, hvor man ikke tænker: "Fuck det ligner lort", men tvært imod. Dit site er rigtig flot, elegant og behageligt at se på. Du har formået at finde farve som supplere hinanden rigtig godt.

Alt i alt, så synes jeg faktisk ikke at der er noget at sætte en finger på, på dit website.

Keep up the good work! :)



Den er feeeeeed =D Intet mindre end fed. Kan godt lide simpliciteten, og måden du sætter dit portfolio i fokus på. Desuden kan jeg godt lide at man kan trykke på et given item i portfoliet, komme ind og se detaljer og derefter trykke på højre eller venstre pil for at se de andre items. Meget lækker funktionalitet.

Dejlig side!!



Den er feeeeeed =D Intet mindre end fed. Kan godt lide simpliciteten, og måden du sætter dit portfolio i fokus på. Desuden kan jeg godt lide at man kan trykke på et given item i portfoliet, komme ind og se detaljer og derefter trykke på højre eller venstre pil for at se de andre items. Meget lækker funktionalitet.

Dejlig side!!


Mange tak - det er jo feedback der er rart at lytte til.



Hej Thomas.

Rigtig fin side du har fået lavet dig. Dog synes jeg den er lidt for neutral og mangler måske en lille smule farve.

Derudover er dine nederste link lidt for lysegrå. De kan være ret så svære at læse med mindre du laver en hover på dem.

Håber du kan bruge kritikken til noget konstruktivt



t