Søger grafiker til 2D chat!

Tags:    grafik webdesign

Davs Alle Udviklere!

Jeg søger en grafiker til en 2D chat du skal kunne lave figure tøj, skilte, møbler, rum, hatte, hår osv.

Mener du at du kan det?

Så skriv det her og så kan vi aftale noget og du kan vise nogle forslag på nogle figure osv. over et program ( skype eller teamviewer )

Nu tænker du sikkert ''Hvad for jeg ud af?'' du for stillingen som grafiker og mulighed for løn ;)



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Smider du 200000 oveni min førnævnte tilbud, skal jeg skaffe dig 2 grafikere også. Selvfølgelig skal de have løn også + 25% af overskud.

Og ja, jeg mener det helt alvorligt. Skal disse chats laves ordentlig, så skal man har rigtig mange mandetimer i, for der er mange ting man skal tage højde for.



Indlæg senest redigeret d. 21.05.2010 17:11 af Bruger #1151
"mulighed for løn" - hvem kan dog sige nej til sådan en mulighed! ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Martin > Jeg forstår slet ikke hvordan dit svar hænger sammen med det Daniel spørger om, men du ved måske noget jeg ikke ved, som ikke står her i denne tråd ? ;)



Tror måske selv jeg kan lave grafik, men i må da stadig godt komme med eks. jeg er selv pi**e dårlig efter min mening men programmør søges stadig og jeg ved ikke om i kender netslottet.dk men jeg kender den godt ( tomat121 her :D! ) det er noget Àla den jeg ønsker :-)



Aktiv igen!



t