Kan jeg blive Mediegrafiker?

Tags:    grafik webdesign





Indlæg senest redigeret d. 02.06.2010 22:52 af Bruger #15797
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@Per - Både og. I det her tilfælde har du nok ret, men f.eks. kan jeg ikke blive Taxa chauffør - loven tillader ikke at jeg, med sukkersyge, må køre andre rundt og tage penge/leve for det.

Just saying - nogle gange ligger et uden for ens rækkevidde - mne, når det så er sagt, med denne begrænsede information - så er det nok sikkert at antage at Nicolaj bare skal ville det nok og knokle nok for det.

Selvfølgelig kan der altid være lovmæssige og fysiske begrænsninger. :) Jeg kan fx heller ikke blive politibetjent på grund af mit syn(kraftigt nærsynet og grå stær).



Selvfølgelig kan du blive mediegrafiker. Du kan også sagtens blive Ingeniør. Og astronaut.

Det handler om hvad du har lyst til at blive, og hvor meget arbejde du har tænkt dig at lægge i at blive det.



@Per - Både og. I det her tilfælde har du nok ret, men f.eks. kan jeg ikke blive Taxa chauffør - loven tillader ikke at jeg, med sukkersyge, må køre andre rundt og tage penge/leve for det.

Just saying - nogle gange ligger et uden for ens rækkevidde - mne, når det så er sagt, med denne begrænsede information - så er det nok sikkert at antage at Nicolaj bare skal ville det nok og knokle nok for det.



t