Søger en til logo, til ny version af side!

Tags:    grafik webdesign

Hej folkens! :-)

Jeg er igang med en ny version af min konkurrenceside, Vind Med Daniel, men jeg er meget dårlig grafisk, og kunne godt bruge lidt hjælp fra en venlig sjæl. :-)


Det jeg søger er et logo til Facebook-gruppen, hvor du nok kan se, det jeg har nu, er meget grimt og ikke beskrivende nok!

Derudover søger jeg også et "logo"-billede til Twitter profilen, det kan dog godt være det samme der bruges, men må gerne være 2 forskellige hvis det er. :-)

Preview af den nye version:

Tryk her for at se billede



Bemærk: jeg er ikke færdig med den nye version, og der er derfor stadig fejl - tag jer ikke af det. :)

Det kunne være lækkert hvis der var en venlig sjæl derude, som kunne hjælpe - desværre har jeg ikke penge som jeg kan spytte i kassen.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Tak på forhånd, og go' søndag! :D







Indlæg senest redigeret d. 12.02.2011 14:43 af Bruger #15284
Hej Daniel :)

Jeg kan lave et logo for 500,-

Se referrencer på http://curomedia.dk ...

mvh.
Nørbæk


Det er venligt af dig Nørbæk, men som jeg skrev har jeg desværre ikke penge jeg kan smide i det. Kan tilbyde noget link-age. :)







Indlæg senest redigeret d. 12.02.2011 14:43 af Bruger #15284
Hej folkens! :-)

Jeg er igang med en ny version af min konkurrenceside, Vind Med Daniel, men jeg er meget dårlig grafisk, og kunne godt bruge lidt hjælp fra en venlig sjæl. :-)


Det jeg søger er et logo til Facebook-gruppen, hvor du nok kan se, det jeg har nu, er meget grimt og ikke beskrivende nok!

Derudover søger jeg også et "logo"-billede til Twitter profilen, det kan dog godt være det samme der bruges, men må gerne være 2 forskellige hvis det er. :-)

Preview af den nye version:

Tryk her for at se billede



Bemærk: jeg er ikke færdig med den nye version, og der er derfor stadig fejl - tag jer ikke af det. :)

Det kunne være lækkert hvis der var en venlig sjæl derude, som kunne hjælpe - desværre har jeg ikke penge som jeg kan spytte i kassen.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Tak på forhånd, og go' søndag! :D


Hej daniel, jeg vil gerne lave et logo til dig hvis jeg får nogle bannere på din hjemmeside



Hej folkens! :-)

Jeg er igang med en ny version af min konkurrenceside, Vind Med Daniel, men jeg er meget dårlig grafisk, og kunne godt bruge lidt hjælp fra en venlig sjæl. :-)


Det jeg søger er et logo til Facebook-gruppen, hvor du nok kan se, det jeg har nu, er meget grimt og ikke beskrivende nok!

Derudover søger jeg også et "logo"-billede til Twitter profilen, det kan dog godt være det samme der bruges, men må gerne være 2 forskellige hvis det er. :-)

Preview af den nye version:

Tryk her for at se billede



Bemærk: jeg er ikke færdig med den nye version, og der er derfor stadig fejl - tag jer ikke af det. :)

Det kunne være lækkert hvis der var en venlig sjæl derude, som kunne hjælpe - desværre har jeg ikke penge som jeg kan spytte i kassen.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Tak på forhånd, og go' søndag! :D


Hej daniel, jeg vil gerne lave et logo til dig hvis jeg får nogle bannere på din hjemmeside


Det er helt i orden - bliver nok højst sandsynligt i bunden af siden, i måske 1 eller 2 måneder? :) kan ud kontakte mig på privatbesked, så kan du få min mail (er MEGET nemmere).



Daniel, fik du lavet et nyt logo? :)



Daniel, fik du lavet et nyt logo? :)


Ja, jeg fik lavet et logo, men kunne faktisk også bruge et godt favicon. Er det noget du kan klare? :)

Da denne tråd er ret gammel efterhånden, kan du så ikke kontakte mig på mail [snabel-a] vindmeddaniel.dk?



Indlæg senest redigeret d. 07.11.2010 18:56 af Bruger #13074
Det var nu egentligt mest fordi jeg synes det er godt med en update på, om folk fik den hjælp de havde brug for :) (Jeg er redaktør her på Grafik / Design forummet, så jeg prøver at holde lidt styr på det :))

jeg har sendt dig en mail :)



t