Reselling af webhoteller og domæner

Tags:    diverse

Hej,

som det fremgår af titlen, så vil jeg gerne starte noget reselling op af webhotel og domæner.

Jeg har fundet et sted der tilbyder webhotel-reselling til rimelige priser (hosting24.com), men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilket domæne-reselling sted der er bedst. Jeg har kigget lidt på Resellerclub.com, men jeg ved ikke om de er gode.

Jeg vil også gerne høre om der er nogen der ved hvordan man kan sælge .dk domæner. Ved at det er DK-Hostmaster der har monopolet på .dk domæner, og det ligesom er dem der tager stilling til hvem der må sælge dem. Skal jeg bare tage fat i dem og spørge?

Vil også lige høre, nu har jeg ikke så meget forstand på opsætning af servere, men er det svært at sætte servere op derhjemme, som kan bruges til webhoteller? Er det en dum idé, og skal jeg holde mig til hosting24.com de er jo professionelle, og har sikkert nogle store datacentre, hvor de har en masse servere stående?

Håber i kan og vil hjælpe :)

/ Dennis



Indlæg senest redigeret d. 21.07.2010 02:17 af Bruger #15653
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mht. til reselling, så skal du blive "registrant" hos DK-hostmaster, så kan du selv sælge domæner. Mener der står noget om det på deres side.

Problemet med at sætte en server op derhjeme, er at dine kunder typisk vil kræve at du har backup system af alt, hver døgn, brand/tyverisikret serverrum osv. der er en masse sikkerhedsmæssige ting der gør at det hurtigt bliver for dyrt.



Indlæg senest redigeret d. 21.07.2010 09:19 af Bruger #2730
t