Tilbud på hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Hej.

vi køre rundt i syd og sønderjylland med et mobilt diskotek.
Vi har en ældre hjemmeside som hedder www.tech-2.dk

Men nu har vi skiftet navn til Diskotek enjoy.
Derfor ville vi gerne have et nyt design, plus nye funktioner.

Vi har et logo som gerne skulle passe ind på hjemmesiden, og vi har fået tildelt et design som eventuelt kunne bruges til at lave noget ud efter??

På hjemmesiden skal der være følgende muligheder:

- login
- Galleri, ( med en slags slet knap, så folk kan anmode admin om at få et bestemt billede slettet)

- Nyhed, (hvor admin kan login og skrive nyhed)

- Noget slideshow på forsiden,

Håber der er en begynder der mangler lidt udfordring, da vi mener vi ikke vil til at bruge flere tusende kroner på en hjemmeside,

Hvis det har fanget din interrasse kan du sende en mail på Martin@tech-2.dk.
så kan jeg sende logo'et, og det eventuelle design, og forklar hvordan det kunne være fedt at have det .

Festlige hilsner
Martin
Diskotek Enjoy



Hej Martin,

I beder (i mine øjne) umiddelbart om rigtig meget ift. at "...i ikke vil til at bruge flere tusende kroner på en hjemmeside"
Hvad vil i så bruge? 2-3000 kr? (jeg opfatter "flere tusinde som +6000, f.eks.)

Og de funktionaliteter du efterspørger, hvor vigtigte er de egentligt?

Bliver der f.eks. skrevet nok nyheder til at et cms af en eller anden grad er berettiget?
Hvad menes der med login?
Hvorfor skal der være et galleri med slet knap - hvis folk ønsker at i sletter et billede af dem kan de vel sende en mail og så kan i slette billedet manuelt?

Jeg skriver altså ikke alt det her for at være frk. sur-og-negativ, men mere for at i afstemmer jeres forventninger ift. hvad (jeg ser) som værende realistisk ift. jeres ikke-eksisterende budget.

Og så læg et link til jeres nye logo og jeres eventuelle design, så folk kan se hvad de går ind til :)



Indlæg senest redigeret d. 14.09.2010 18:58 af Bruger #2126
Det er ikke så sindsygt vigtig, men hvis man kigger på vores nuværende hjemmeside har vi et system som virker med gæstebog og nyheder, der skal måske lidt ændringer til, men ellers kan koderne bare flyttes ind i det nye. hvis det bare er lige til???

her er et link til logo'et.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=529542&id=110933718919440&ref=fbx_album



Vil i overhovedet give nogen penge eller vil i have det gratis?



Ja, det synes jeg jo også er ganske relevant ;)



Vi vil gerne give penge, men vi har fået et tilbud på 2500,- af en der arbejder med det til dagligt, men da alt udstyr er langt fra billigt, så er det mange penge at bruge på noget kunden ikke kan se på jobbet.



Det da billigt nok hvis der skal laves:

design
nyehds system
login system (hvad skal man helt præcist kunne når man er logget ind)
galleri system
administrator system


jeg ville anbefale jer at installere et CMS system, hvis i ikke ved hvad det er vil jeg da gerne sætte et op for jer for 200 kr



2500,- er da enormt billigt i forhold til det der ønskes. Det du så skal er at justere dine forventninger herefter. For 2500,- giver ikke mange arbejdstimer.
Jeg sidder også med det til hverdag, og jeg ville aldrig give et så lille tilbud for det I ønsker, da der også forventes et stykke professionelt arbejde. Det kan jeg ikke levere, hvis det er totalprisen.

Men hvorom alt er, hvis I ikke kan afsætte 2500,- fra jeres indtjening til et markedsføringsbudget, så skal I måske overveje at sætte prisen op. Jeres hjemmeside er på nuværende tidspunkt kun til for kommende kunder eller gamle kunder der vil købe mere. Når I så når dertil hvor i ikke længere kan følge med, så er det på tide at skabe et community omkring jeres navn og brande navnet endnu mere...

Har I spørgsmål eller ønsker et reelt tilbud er i velkommen til at kontakte mig.



Indlæg senest redigeret d. 16.09.2010 07:38 af Bruger #10216
Hej.

vi køre rundt i syd og sønderjylland med et mobilt diskotek.
Vi har en ældre hjemmeside som hedder www.tech-2.dk

Men nu har vi skiftet navn til Diskotek enjoy.
Derfor ville vi gerne have et nyt design, plus nye funktioner.

Vi har et logo som gerne skulle passe ind på hjemmesiden, og vi har fået tildelt et design som eventuelt kunne bruges til at lave noget ud efter??

På hjemmesiden skal der være følgende muligheder:

- login
- Galleri, ( med en slags slet knap, så folk kan anmode admin om at få et bestemt billede slettet)

- Nyhed, (hvor admin kan login og skrive nyhed)

- Noget slideshow på forsiden,

Håber der er en begynder der mangler lidt udfordring, da vi mener vi ikke vil til at bruge flere tusende kroner på en hjemmeside,

Hvis det har fanget din interrasse kan du sende en mail på Martin@tech-2.dk.
så kan jeg sende logo'et, og det eventuelle design, og forklar hvordan det kunne være fedt at have det .




Jeg laver gerne det hele 500 kr send en mail bruntse2@gmail.com

Festlige hilsner
Martin
Diskotek Enjoy




Hvor professionelt ønsker i at siden skal være. Da jeg hurtigt kan se at 200,- for opsætning af et CMS system, og 2500,- for en hel side, virker som en meget dårlig joke.

Da en proff timeløn ligger typisk langt over 500 ,- og min erfaring siger, at der skal som min, bruges omkring 2-3 arbejdsdage på at laver det, alt afhængig af hvor meget i ønsker.

Så i skal satse hårdt på at finde en Nybegynder eller noget lign. for at få udført jeres projekt.



t