Logo farvekombi

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg kan simpelthent ikke beslutte mig for hvad der er pænest, hvad syntes i?

http://stereo-type.dk/fileadmin/user_upload/STEREOTYPE_LIGHT_AND_SOUND_logo.jpg

Hvis i har lidt ris/ros er det også meget velkommen :D



11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan bedst lide C, men synes bare det ser mærkeligt ud at de de to farvedele har forskellig tykkelse.



Jeg kan også bedst lide C men er enig med Mads.

Måske hvis du valgte at "stereo" var med den lille tykkelse og "type" var den bredde.
Tror at det ville give mere balance i logoet da "stereo" fylder mere end "type".



A kunne måske godt fungere, hvis "stereo" var federe, således t der var endnu større forskel mellem stereo og type.

Jeg tror at grunden til at Mad f.eks. synes at det ser mærkeligt ud at teksten har forskellig farve skyldes at der ikke er nok forskel mellem de to ord.

Det ville også være rart hvis der var mere luft mellem de forskellige logoer så man bedre kunne adskille dem :)

C er måske umiddelbart det forslag der fungerer bedst fordi den blå farve er kraftigere end den orange og dermed kæmper skriften ikke mod farven, som det er tilfældet i eksempel b.

Og så vil jeg da lige gøre dig opmærksom på at du skal huske at lave det i vektor, således at man ikke er afhængig af at have fonten installeret hvis logoet skal bruges andre steder / i andre størrelser :)



C



Umiddelbart synes jeg de kombinationer virker noget bekendte (Brugt af et eller andet firma.)

b eller c, i hvertfald ikke a.



Tak for svarene, jeg har lavet lidt små-ændringer: http://stereo-type.dk/fileadmin/user_upload/logo_udkast.jpg ..

Jeg skal lige sige at jeg har på ingen bevist måde fået inspiration af andre firmaer ;) .. Men kan du komme i tanke om hvem det er ?

vh Frederik



tror jeg tænker på intersport.



Ok jeg syntes godt nok ikke der er meget lighed ;)



C



#Christina
Jeg kan se hvad du mener, men jeg kan simpelthent ikke finde ud af at gøre det i illustrator.. Jeg hælder mest til A selv, kan bare ikke finde ud af hvad det SIDSTE LILLE TOUCH skal være :)



<< < 12 > >>
t