Vil du designe mit logo

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg er i gang med at lave en ny blog som snart går i luften.

Jeg mangler en til at designe mit logo. Lige nu ligger der bare et logo fra det Wordpress tema jeg har brugt til min blog.

Jeg kan faktisk godt lide den måde temaet er på og søger derfor noget ligende:
http://apple-blog.dk/wp-content/themes/iBlogPro/images/logo-iblogpro.png

Lidt om bloggen:
Jeg har tænkt mig at denne blog med tiden skal blive den største Apple Blog her hjemme. Med nyheder, tips og tricks, og alt andet Apple relateret.

Hvem er jeg?:
Jeg er en fyr på 21 år der har stor interesse for Apple. Jeg har desuden solgt Apple produkter hele sidste år hvor jeg arbejdede som sælger i virksomheden Belle Balance A/S som nu er blevet en del af Atea koncernen. Jeg har gennem forskellige slagskurser opnået titlen Apple Sales Profesional.

Desværre er jeg i dag på SU og har derfor ikke råd til at hyre dig til at lave logoet, men hvis du mangler erfaring, men selv mener du kan lave et flot stykke arbejde er du meget velkommen til at prøve at lave et logo for mig.

Jeg har fundet frem til at temaets font er den der hedder Myriad Pro Bold. Den vil jeg gerne fastholde. Den har jeg hvis du skal bruge den.

Jeg vil selvfølgelig nævne dig på min "Om" side på bloggen. Så du kan blive hyret til andre opgaver. :)

Hvis der er noget du mangler siger du bare til.

Mvh

Aleksander Hansson



8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
der er ikke taget mange bidder af det æble? ;)


I know, var også lige ved at sætte det "rigtige æble" ind, men så gik det op for mig at samtlige andre blogs in universet om netop det emne nok brugte det samme, og så kunne man lige så godt forsøge at stå lidt ud samtidigt med at man var original <-- Blaaah... Jeg mente samtidigt med at man fik budskabet igennem. :P


... Og nu bliver jeg sikkert flamet totalt, er på ingen måde designer! xD



Indlæg senest redigeret d. 26.11.2010 15:38 af Bruger #14381
Emil er du en troll eller hvad, du skriver i utrolig gamle tråde, eller opgaver som er allerede løst men spørger alligevel om opgaven er blevet klaret, du kan vel læse eller er det sådan du anskaffer dig backlinks på?

Ud over dette, er det korrekt forstået at dit logo er apple logoet som er et registreret varemærke? Nu er chancen utrolig lille måske som at vinde i lotto, men hvis apple nu begynder at gå efter alle de små fisk som dig, vil du nok få en sag på hovedet som du aldrig kommer til at betale dig ud af.



Hvad med noget alla det her ? ;)

http://www.hsp.dk/logo.png


Du er velkommen til at tilføje min msn: supernord@live.dk eller bare skrive til mig herinde. Jeg har alligevel alt for meget fritid xD



der er ikke taget mange bidder af det æble? ;)



Hvor stort skal logoet være ?



Hvor stort skal logoet være ?

Never mind .. har set du har fået det lavet ;)



Undskyld jeg ikke har fået fuldt op på dette indlæg, har været travlt optaget med min blog, skole og julen.
Jeg har fået lavet mit logo, som jeg er super tilfreds med. Håber ikke jeg har fået spildt jeres tid.

men kig forbi min blog og fortæl mig hvad i synes.

www.Apple-Blog.dk

Mvh

Aleksander




Hej Aleksander, fandt du en til opgaven?



t