Vudering af hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Hey jeg ville gerne høre nogle fagfolks vurdering af min hjemmeside som skal ligges op her i næste måned, i øjeblikket ligger den på mit udviklings domæne som hedder http://www.hws-online.dk

Kom meget gerne med kritik ! :D



Det første jeg lagde mærke til var at jeg havde svært ved at læse hvad der stod i top bannere.

Så irriterede det mig at øverste billede går ned over den næste post.

En anden ting der irriterede mig er at den øverste sektion står lidt inden fra kanten, mens de øvrige sektion står ud til venstre kant.

Og så syntes jeg ikke at det så så pænt ud at der i forumet er en bindestreg før sidste bogstav i navnet på forfatteren af posten.

Resten så fint ud, har dog ikke kiggede på download.

Bare lige min meninger, som du kan bruge konstruktiv eller lad vær.

-Thomas



Det første jeg lagde mærke til var at jeg havde svært ved at læse hvad der stod i top bannere.

Så irriterede det mig at øverste billede går ned over den næste post.

En anden ting der irriterede mig er at den øverste sektion står lidt inden fra kanten, mens de øvrige sektion står ud til venstre kant.

Og så syntes jeg ikke at det så så pænt ud at der i forumet er en bindestreg før sidste bogstav i navnet på forfatteren af posten.

Resten så fint ud, har dog ikke kiggede på download.

Bare lige min meninger, som du kan bruge konstruktiv eller lad vær.

-Thomas


Kan skam godt bruge det til noget :D

Hvad mener du med der er noget der går ned over den næste post



Hvis du kigger på billedet af mændene på den øverst post går den ned dækker over posten om blackberry.



Hvilken browser bruger for har ikke noget problem med chrome firefox eller internet explorer 9



Jeg synes at opsætningen af selve designet et fin, farverne er enkle. Der er næsten kun plusser ved det design du har.

Det ene minus jeg kan finde er "headeren", der virker meget tomt :)

// Jonas



#Thomas: nu er jeg mere med har set den fejl før i firefox dog burde det være rettet nu.
Da det slet ikke er sådan det skal se ud :)

#Jonas:
Takker mange gange.
mht. headeren kan det godt tænkes der skal laves en smule på den i nu dog vil jeg sige at jeg går efter en nem overskuelig site dog med fede features self.

Men kom endelig frisk hvis i har nogle ideer er meget lydhør overfor ideer er nemlig gået lidt kold :D




Jeg tror at siden ville kunne vinde meget ved at du indførste en ekstra farve - så der kom lidt mere dybde. Det kunne være i form af farvede links, overskrifter, underoverskrifter eller lignende :)



t