Webdesign Feedback

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg har siddet og designet den her side her på det sidste og jeg blev selv meget tilfreds, siden er endnu ikke cutted og lavet om til html men det burde være muligt at give feedback anyways.

Ris og ros bliver taget med åbne arme!

http://anvuz.ooz.dk/preview/preview.html



Bunden er fed. Toppen, med det splat og de menu punkter, ser lidt doven og kedelig ud. Det ser nærmest ud som om det splat er smidt ind for ikke at gøre sitet "nøgen". Det ser mere malplaceret ud, end naturlig.

Ellers kan jeg godt lide designet. Subscribe tingen kan jeg godt lide.



Der mangler luft i teksten alt for tæt placeret. God brug af gestalt lovene. Dog vil jeg give Martin ret. Jeg synes hele baren med det splat og søge boksen virker malplaceret og overflødig.



Den bar med "splat" har jeg placeret netop for ikke at sitet ikke skal virke nøgent, nogen ideer til hvad jeg evt. kunne placere der istedetfor så den ikke virker malplaceret? :)



Det ser fint ud. De løse elementer der ligesom er et niveau over baggrunden kan jeg godt li.

Søgeboksen kunne du lave oppe i forbindelse med login boksen. Så er det også samlet lidt mere og der bliver ikke så langt ned til den information vi gerne vil se som besøgende.



Kan du evt lave knapperne højere? så de gør ned over splatten? Og markere dem med en sunken lodret linje? Det tror jeg vil se fedt ud. Og når man så hover over knapperne bliver de blå.



Har lavet nogle opdateringer hvis i har lyst til at chekke og rate. :)



Jeg synes måske at logoet og login-boksen skal være på linie med hinanden. Det vil skabe lidt mere balance i toppen.



Får du nogensinde skrevet så meget tekst, og tror du dine besøgende kan holde fokus på at læse så meget tekst?
- hvis dine besøgende ikke er klar til at læse en artikel, så hopper de videre ud i verdenen, og du tabte kunden.

Kan en svagtseende læse det?
- Jeg synes det er svært.

Vidste du at hvidt på sort er svære at læse end sort på hvidt? :)

Hvad sælger du?

Hvorfor er nogle knapper med bløde hjørner og andre med hårde hjørner?

Hvorfor er hjørnerne i twitterboksen strukket? Og kunne man ikke bare samle alle beskeder på en linje?

Hvad får man ud af at registrere sig? Er det noget man kan sælge, og skal den trække så meget fokus?

Hvor er jeg, og hvad laver jeg her?

...

Det var lige et par spørgsmål, jeg tror du bør overveje. :)



Får du nogensinde skrevet så meget tekst, og tror du dine besøgende kan holde fokus på at læse så meget tekst?
- hvis dine besøgende ikke er klar til at læse en artikel, så hopper de videre ud i verdenen, og du tabte kunden.

Kan en svagtseende læse det?
- Jeg synes det er svært.

Vidste du at hvidt på sort er svære at læse end sort på hvidt? :)

Hvad sælger du?

Hvorfor er nogle knapper med bløde hjørner og andre med hårde hjørner?

Hvorfor er hjørnerne i twitterboksen strukket? Og kunne man ikke bare samle alle beskeder på en linje?

Hvad får man ud af at registrere sig? Er det noget man kan sælge, og skal den trække så meget fokus?

Hvor er jeg, og hvad laver jeg her?

...

Det var lige et par spørgsmål, jeg tror du bør overveje. :)


Kritik man kan bruge! - Jeg takker og vil se på det i løbet af de næste par dage og evt. opdatere og uploade. :)



Nye opdateringer



<< < 12 > >>
t