De Nye Udvikleren

Tags:    udvikleren.dk

Fedt med nyt design - det er fanme fedt!

Så Thumbs up til Kasper og hvem som ellers måtte have stået bag det nye.

Jeg har spottet et par fejl hist og her, men ikke noget seriøst. Det er vel også bare fordi det forsat er under test-fasen.

Jeg bidrager gerne med en liste af fejl, hvis i ønsker dette.



- Jeg var nødt til at logge ind to gange før jeg blev registreret som værende logget ind. Firefox 3.6 på Linux.

- Da jeg var logget ud tog det 4x "Føj til favorittags" kliks på diverse tags før jeg fik besked om at jeg skulle være logget ind først.

- Mine "kompetencer" er tomme, selvom jeg skulle mene at have en smule karma at gøre godt med. :0)

Ellers superlækkert. Tak Kasper, det er et fantastisk stykke arbejde :)

EDIT: Tilføjet en bug angående kompetencer
EDIT 2: De kom frem ved et nyt sideload :0)



Indlæg senest redigeret d. 15.03.2011 23:06 af Bruger #8223
Dejligt at se den gamle hund blive vasket...

Bli'r spændende at se hvordan tags delen udvikler sig... :)



Det ser sku nice ud :D

Mindre irriterende detalje:

Hvis du går op for at logge ind, og skriver dit brugernavn og kode kan du ikke komme ind medmindre du bruger musen. Prøvede et par gange før jeg opdagede at enter-knappen medførte en søgning istedet.



Indlæg senest redigeret d. 15.03.2011 23:45 af Bruger #14645
Hey gutter,

Tak for de pæne ord. Jeg havde travlt med at lave nogle justeringer efter at sitet kom online, men nu har jeg fået skrevet en "Velkommen til det nye site"-tråd, så kan vi ikke fortsætte diskussionen der?

http://www.udvikleren.dk/forum/33824/velkommen-til-udvikleren.dk-anno-2011/

Per, hvis du stadig har problemer med at logge ind og sløv respons på tilføjelse af favorit tags, så skriv det lige i ovenstående tråd. Jeg fixede en lille fejl der i hvert fald havde indflydelse på login delen i min browser :)

Søren, det burde være fixet nu, ellers så skriv i ovenstående tråd :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t