Feedback ønskes på ny portal

Tags:    webdesign grafik

Hej Allesammen

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min nye konkurrence portal. www.vinderhimlen.dk

Både ris og ros :)

Med venlig hilsen
Asker



10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lidt træls der er en kæmpe reklame midt i det hele, men ellers ser det fint ud.

Du kunne eventuelt smide "5 Tilfældige konkurrencer" over til "Top 10 Konkurrencer" så der er en sammenhæng og det ikke bare ligger og flyver i bunden.



Flot hjemmeside, syntes du skal beholde banneret, men de 5 tilfældige skal helt sikkert over til top 10.

Drop underline på tekst i menuen.
Lidt mere i banneret, og gør noget ud af teksten "VinderHimlen" så det ser lidt mere prof ud, eller ville jeg bare forsvinde hurtigt igen.

Ellers rigtigt flot, kommentér evt min?
Feedback på blog.



Jeg synes du skal optimere den til flere browsere :D Nu ved jeg ikke i hvilket omfang du har checket siden i flere browsere, men jeg ser den pt. i IE7 og det ser altså lidt forkert ud. (Menu'en er vertikal, og skubber teksten "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge..." 475 ned af siden).



Jeg synes du skal optimere den til flere browsere :D Nu ved jeg ikke i hvilket omfang du har checket siden i flere browsere, men jeg ser den pt. i IE7 og det ser altså lidt forkert ud. (Menu'en er vertikal, og skubber teksten "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge..." 475 ned af siden).


Mange tak for dit feedback.
Jeg havde kun kontrolleret hvordan den så ud i IE9, Chrome og firefox.
Så det er lige noget jeg skal have kikket på.

Du ved vil ikke hvordan den ser ud i IE8?

Med venlig hilsen
Asker



Jeg synes du skal optimere den til flere browsere :D Nu ved jeg ikke i hvilket omfang du har checket siden i flere browsere, men jeg ser den pt. i IE7 og det ser altså lidt forkert ud. (Menu'en er vertikal, og skubber teksten "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge..." 475 ned af siden).


Mange tak for dit feedback.
Jeg havde kun kontrolleret hvordan den så ud i IE9, Chrome og firefox.
Så det er lige noget jeg skal have kikket på.

Du ved vil ikke hvordan den ser ud i IE8?

Med venlig hilsen
Asker


Jeg mener at du selv kan tjekke hvordan den ser ud i ældre versioner af IE ved at trykke F12 mens du er inde i browseren, så kan du skifte hvordan siden vises! :)



Indlæg senest redigeret d. 24.03.2011 20:00 af Bruger #8884
Jeg synes du skal optimere den til flere browsere :D Nu ved jeg ikke i hvilket omfang du har checket siden i flere browsere, men jeg ser den pt. i IE7 og det ser altså lidt forkert ud. (Menu'en er vertikal, og skubber teksten "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge..." 475 ned af siden).


Mange tak for dit feedback.
Jeg havde kun kontrolleret hvordan den så ud i IE9, Chrome og firefox.
Så det er lige noget jeg skal have kikket på.

Du ved vil ikke hvordan den ser ud i IE8?

Med venlig hilsen
Asker


Jeg mener at du selv kan tjekke hvordan den ser ud i ældre versioner af IE ved at klikke F12 mens du er inde i browseren, så kan du skifte hvordan siden vises! :)


Tusind tak. Skulle lige til at installere IE7.
Kan godt se nu, at det ikke ser ud, som det skal.
Endelig er der noget positivt ved IE :D

Med venlig hilsen
Asker






En nem måde at checke sin side i et hav af forskellige browser må helt sikkert være Browsershots.org



Ellers er der også crossbrowsertesting.com - jeg har ikke selv testet sitet endnu, men faldt over det forleden :)



Jeg siger mange tak for jeres feedback.
Er i fuld gang med en version 2 :)

Med venlig hilsen
Asker



Jeg synes siden er en smule steril at se på. Hvad med at lave en indbydende header som vil trække "brugerne" til, måske endda en rotterende header.





t