500 besøgende er det meget for et nyt website?

Tags:    diverse hjemmeside

Hej Allesammen

Jeg ville lige spørge om, 500 besøgende er meget for et nyt website?

Med venlig hilsen
Asker



Indlæg senest redigeret d. 24.03.2011 19:33 af Bruger #16502
6 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I hvilken størrelsesorden snakker vi?

Er dette per dag, uge, måned, total (og i så fald hvor lang tid dækker total over)?

Er det unikke besøgende eller ej?

Men sådan uden egentlig information lyder 500 besøgende da ok, men ud fra disse begrænsede mængder af information er det virkelig svært at give nogen form for konstruktiv feedback.



Det kommer også an på hvordan du har fået dem. Hvis det er ved at få folk til at kigge på det er det dårligt - det betyder de ikke kommer igen. Hvis det er organisk (det tror jeg nu ikke det er når den kun har været oppe en enkelt dag) det vil sige at de har fundet din side af interesse gennem google eller lignende - er det rigtigt godt.

Det kommer lidt an på hvordan du har fået dem! Eksempelvis fik jeg 500 besøgende på et døgn gennem adwords reklamer, det er ikke særligt godt da jeg har "købt" de besøg, men hvis de selv var kommet gennem google, var det super godt.



I hvilken størrelsesorden snakker vi?

Er dette per dag, uge, måned, total (og i så fald hvor lang tid dækker total over)?

Er det unikke besøgende eller ej?

Men sådan uden egentlig information lyder 500 besøgende da ok, men ud fra disse begrænsede mængder af information er det virkelig svært at give nogen form for konstruktiv feedback.


Hej Kaare

Per dag vær fald 1 dag :)

Med venlig hilsen
Asker



Jeg vil da sige at 500 besøgende for et mindre 'personligt' website er en ganske pænt besøgstal pr. dag. Men hvad er den specielle grund til at du ønsker at vide dette, bare nysgerrighed?



Hej Asker

Om det er godt eller dårligt kommer an på din målsætning ;-)



@martin Jeg er såmen bara nysgerrig :)

@Phillip - Det er selvfølgeligt rigtigt.

@Brian Hvarregaard - Fuldstændig enig med at trafikilden har afgørende betydning for konverteringen og mange besøgende ikke nødvendigvis godt.

Med venlig hilsen
Asker



t