Hardcore facebook programmør søges... Partnerskab tilbydes!!!

Tags:    php javascript html jquery css

For 2 måneder siden, solgte jeg mit daværende projekt sammen med mine 2 medejere og jeg er efterhånden ved at have udtænkt et nyt og meget mere kommercielt projekt, som har potentiale for de helt store kroner og øre. Projektet er blevet taget rigtigt godt imod og jeg kan nu bekræfte ovenstående!

Markedet har 10-12 millioner aktive brugere hver evig eneste dag, er i stor vækst og mangler et projekt som dette, men der skal tages initiativ ASAP.

Jeg søger en/flere hardcore programmører, som skal stå i spidsen for at lancere sitet mht. programmering.
- Jeg vil kun have seriøse henvendelser fra folk der virkelig kan deres kram, og som samtidig er en haj indenfor alt der har med facebook funktioner at gøre. (Bare rolig der er ikke tale om facebook2).
Jeg forventer at du har erfaring med PHP, objektorienteret udvikling, HTML, CSS, JavaScript (jQuery).

Jeg har mulighed for og er villig til, at arbejde i døgndrift, hver dag. Dvs. de 50-60+ timer om ugen og jeg vil have præferencer, hvis dette også er muligt for dig (DETTE ER IKKE ET KRAV).

Lad mig høre lidt om, hvor gammel du er, karrierer, børn, kone evt. tidligere referencer osv osv osv. Jeg skal vide hvor meget du er hængt op og hvor meget du mere eller mindre kan "forlade" eller "prioritere" anderledes for at du kan committe dig til dette projekt - indtil der er så meget kød på at der kan udbetales lønninger...
Pengene skal jeg nok ligge i fra start af, indtil projektet har troværdigheden til at få en god investor indvolveret.

Det som er vigtigt at forstå er at jeg vil tilbyde dig medejerskab i projektet.
Konceptet har potentiale for at blive solgt til 50+ millioner, indenfor 4 års hårdt arbejde.

Skriv enten herinde, eller til nicolandbo@hotmail.com eller på 31 43 28 56

Dbh.
Nico Landbo




Indlæg senest redigeret d. 25.03.2011 17:24 af Bruger #16508
Jeg forstår godt hvis du ikke vil afslører dit projekt her.

Men du kan starte med at fortælle hvilket andet projekt dig og 2 andre lige har solgt. Så ved vi lidt mere om seriøsiteten fra din side.

Hvad er din egen rolle i projektet, er du også programmør?

Mvh. Brian



Hej Brian.

Projektet hed Sportindex. Det var noget jeg startede op for at fylde noget tid ud i hverdagen, men hvor det alligevel hurtigt begyndte at blive ret seriøst. Kontoret kom til, medarbejdersamtaler begyndte at forekomme og jeg fik involveret mine 2 daværende medejere osv. osv.

Sitet er lige nu ved at blive videreudviklet til en v2.
Hvis jeg skal forklare mere om det vil jeg gerne det bliver mundtligt. Det er lidt mere omfattende :)

Projektet gav mig en masse erfaring og det lærte mig at vælge mine medejere med omhu. Jeg er ikke programmør og har ingen forstand på det som sådan, kan kun forstå sproget en smule.
Min rolle vil være mere eller mindre bestå i alt det andet... Jeg skal bruge en der har 100% fokus på programmeringen, men som samtidig selvfølgelig kan trække en rød tråd gennem hele forløbet mht. det andet.

- Nico



Indlæg senest redigeret d. 31.03.2011 21:33 af Bruger #16508
Før jeg udøser hvordan min livssituation ser ud, vil jeg da gerne høre mere om dette projekt.
Du skal være velkommen til at sende mig en PM med mere info. Ovenstående indeholder ikke noget særligt materiale, der forklarer hvorfor jeg skal afsætte de næste fire år.

Jeg kan ikke finde noget firma hvor du står eller har stået registreret som ejer, "sportindex" referencen er ude af syne, og ungarbejde.dk - hvad var din rolle der?

Fyr løs, glæder mig til at se nærmere på dette...



Jeg kunne ligeledes også godt tænke mig, at vide mere om projektet inden jeg skriver en stil til at ansøge om en position i det. Jeg behøver ikke meget, jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad jeg kommer til at arbejde med.



PM's er sendt!



Tak for svaret Nico. Sportindex giver ikke megen info og du er ikke blandt dem der står her på ungarbejde.dk:

http://www.ungarbejde.dk/ungarbejde/om-os

Det gjorde mig ikke så meget klogere.



Det link du har sendt viser dem der er MED i ungarbejde.dk

Mht. Sportindex kan jeg ikke hjælpe dig yderligere på skrift. Det bliver simpelhen for omfattende at sidde og skrive.








Indlæg senest redigeret d. 31.03.2011 21:34 af Bruger #16508
Hej Nico

Hvad var din rolle så i Ungarbejde.dk?
Ud fra hvad jeg kan læse, så er Ungarbejde.dk startet af Martin, Andreas og Rasmus i Vejle. Sidenhen har de teamet op med Jesper Buch, Morten Larsen og en Carsten Mikkelsen.

Men ja... Lidt svært at tilbyde sine kompetencer før jeg ved mere, eller du røber mere for din idé.

MN



t