Praktikvirksomhed søges - Datamatikere ny studieordning

Tags:    programmering udvikling databaser opslag

Kære Udviklere,

Normalt bruger jeg oftest udvikleren til at få noget selvhjælp og hjælpe andre, men nu er jeg godt i gang med mit 4. semester på datamatiker uddannelsen, og da jeg går under den nye studieordning så skal vi som en del af vores 5. semester ud i en praktikvirksomhed. Det er ikke betegnet som lønnet arbejde, fordi man kan få SU under hele dette ophold.

Vi er 3 unge drenge fra Erhvervsakademi Lillebælt i Vejle, der søger efter en praktikplads i området omkring vejle. Praktik forløbet varer ca 3 mdr, og er fra starten af august til midten af oktober. Så hvis jeres/din virksomhed er interesseret i at få 3 energiske unge mennesker ud, så må i meget gerne smide en post eller en mail til mig.

Praktikforløbet kan også kombineres op med at vi skal skrive hovedopgave bagefter, der også varer ca 3 mdr.

Lidt om os.
Vi er 3 unge i alderen 20-22 år. I vores uddannelsesforløb har vi lært at bruge C# som programmeringssprog, men vi har valgt at sige, at vi er meget interesseret i vores praktikperiode, at vi gerne vil lære nye programmeringssprog, så det ikke bliver en for stor hæmsko, at kunne følge en virksomheds daglige gang.

Hvis i har yderligere spørgmål, så spørg endelig.



Indlæg senest redigeret d. 17.04.2011 11:22 af Bruger #6559
Hej Martin.

Jeg har lige fået godkendt at kan tage 5-6 praktikanter ind. Dog ligger min business i Esbjerg. Så hvis I har mod på at tage turen er I velkommen til at sende noget mere specifik om jeres krav.

Det vi laver er specialudviklede websystemer af de større slags. I vil komme til at arbejde med mig og 2-3 andre udviklere som er i gang eller har afsluttet Bachelor i Webudvikling i Esbjerg.

Vi arbejder ikke i C#, men udelukkende med PHP.

Hjemmesiden er SiteTech.dk.



Hej Lasse,

Det lyder rigtigt godt. Jeg vil tage det med til min gruppe og så vil jeg vende tilbage til dig med en privat besked. :)



Indlæg senest redigeret d. 04.05.2011 08:24 af Bruger #6559
Det er modtaget :)



t