Søger en grafiker!

Tags:    grafik opslag

Hej alle på Udvikleren.dk!
Min ven og jeg er igang med at lave en 2dchat, navnet er shub.dk.
Da ingen af os er gode til grafik,(2d/3d) søger vi en herinde!
Vi er pt. under udvikling, og vi er igang med et hurtigt rykkesystem..

Er du intesseret? Kontakt os på mutexdk@live.dk! :-)

Mvh ejerne af Shub.dk



2dchat? Er det bare en normal chat eller hvor man kan gå rundt?

Hvad er det præcis I leder efter? En til noget betalt arbejde eller en samarbejdspartner? I bliver nok nødt til at være lidt mere præcise hvis I ønsker at tiltrække noget professionel opmærksomhed.



Enig med Mads. 3D chat er lidt ekstremt og "utraditionelt". Kom med nogle flere detaljer! - Uden at røbe for meget selvfølgelig.




Hej.
Grafikerne får 10% af det vi indtjener, og vi regner med at få ca. +50 online.. så der skal nok blive penge til jer!

Vedr. med 2d/3d;
Hvis I kendte Netstationen, så var de en 3D chat. (Evt. youtube, google)
Azurchat.dk er en 2D chat.

Mvh Jan Pedersen

- Nyt:
I kan evt. tjekke azurchat, da det er oppe...
Og vi søger IKKE grafik ligsom de har på Habbo Hotel.. (pixels!)



Indlæg senest redigeret d. 27.04.2011 17:59 af Bruger #16589
Nu vil jeg være den onde fyr der kommer med den brutale sandhed, men jeg tror altså ikke I kommer særlig langt på den måde der. I leder efter en til at hjælpe jer og det lyder ikke til at I har særlig mange penge at byde med up-front, så I bliver sgu nødt til at sælge jer selv. Folk sidder og tænker "Hvad er det jeg skal for dem og hvorfor skulle jeg gide at gøre det". Det skal ikke være nødvendigt for dem, at spørge jer - det er noget I skal præsentere allerede fra starten. Fortæl folk hvad PRÆCIS I vil have dem til og hvad I vil give for det. Sælg det!



Enige med Mads - det der meget vage, udefinerede noget er meget svært at forholde sig til :)



Kom med en god beskrivelse af hvad det er i leder efter hos en grafiker.
Det nytter jo ikke at i søger en grafiker uden at give en beskrivelse af hvad det er personen skal udvikle.

Er det hjemmesiden?
Interface af chatten?
Eller alt indholdet af chatten?

God weekend til jer alle.



t