Hjælp til projekt

Tags:    hjaelp projekt programmoer

Hej

Vi er to studerende fra Humanistisk informatik på 2. semester, der i øjeblikket har et samarbejde kørende med Roskilde Festival omkring idebygning og entreprenørskab. Vores projekt går ud på at bygge en videoboks, i stil med de fotokabiner man kan få taget pasfoto i. I stedet skal videoboksen være i stand til, at uploade de videoer den optager til internettet, via f.eks. Facebook eller Youtube. I den sammenhæng har vi brug for nogen, der kan hjælpe os med at udvikle et stykke software til denne videoboks - gerne nogle, hvor det kunne være relevant for deres studie.
Da vi selv ingen reel erfaring har, søger vi derved også en eller flere, der i forvejen selv har de nødvendige kompetencer til, at kunne udvikle et stykke software.
Hvis der er nogle interesserede, skal i være meget velkomne til at kontakte os, eller komme med spørgsmål.

Den eller de, der ender med at komme til at hjælpe os, vil selvfølgelig også få adgang til selve Roskilde Festival.

Vi glæder os til at høre fra jer!





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Det lyder da meget interessant. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om det, og høre om hvor meget der skal laves. Du kan sende mig en privat mail herinde eller sende mig en mail til madsravn (at) gmail.com hvis du vil.



Hej,

Det lyder da meget interessant. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om det, og høre om hvor meget der skal laves. Du kan sende mig en privat mail herinde eller sende mig en mail til madsravn (at) gmail.com hvis du vil.


Det lyder godt, jeg skulle gerne have sendt dig en mail med lidt yderligere info.



Ville en lettere (muligvis billigere) løsning ikke være at sætte en/flere rigtig person i boksen med et videokamera, en bærbar og en trådløsforbindelse til internettet?

En timeløn på f.eks. 50kr i 3-6 dage bliver kun 3600-7200kr + lige udstyret cameraet, bærbare og forbindelsen. De sidste ting ville i formentlig skulle bruge selv, hvis i selv lavet det. Så spørgsmålet bliver vel om i tror det kan laves billigere ind 3600-7200kr, hvis i skal have nogen til at lave et reelt stykke software.



En anden løsning af de mere vanvittige er at sætte et bevægelsesaktiveret kamera i boksen der sender optagelsen (trådløst) til et andet sted, hvor endnu en gang i kan have en person med en computer til at upload



t